onsdag 25. juli 2012

Nye stoler på lager & Cravings


Happy onsdag

og heldige dere som har Carma i Tr. heim 
i nærheten, for nå begynner snart salget.
Det er også salg i nettbutikken, så håper jeg 
rekker å få med meg denne jakken, og en veske.


Jeg har enda ikke funnet vesken her i Frankrike jeg har ønsket meg og egentlig er det like greit. ( Celine vesken )ei 
heller ringen fra YSL i rosa. grrrr.

Jeg ønsker meg dressjakken i hvitt og orange 
soooo bad så da kan jeg heller kjøpe den. 
Er den ikke lekker??
sukk





E N D E L I G 
kommer disse stolene til TM Design igjen 
i fargen sand med oak legs.
De kan hentes i Oslo eller sendes fra 
mandag neste uke. Er de ikke nydelige?

Prisen er kr 2300,- og for å bestille 
kan du sende mail til 

veronica@tm-design-as.no


Nå har jeg jobbet i mange timer, så nå er det litt 
bading her i Frankrike.. ikke mange dagene igjen nå 
før vi er hjemme igjen på søndag. 

2 kommentarer:

  1. KineNordbyjuli 25, 2012

    Har du vært innom Celinè og YSL-butikkene i Cannes? De er pretty big:):) K<3

    SvarSlett
  2. Ja, vi er heldige som har Carma i Trondheim:)
    Beste klesbutikken jeg vet om i byen iallfall;)
    Den jakka er bare nydelig da!
    Fin kveld videre til deg:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥