tirsdag 17. juli 2012

Om å flotte seg

Det er ganske luxus å plukke lavendel fra hagen.. Nå har jeg sett på den nydelige lavendelraden i dagesvis, og nå er alle sengeklær og håndkle vasket så lavendel overalt som pynter og lukter fab i tilegg er jo ikke feil!!

Har vært inne i huset og jobbet og ryddet i par timer nå. Varmen er litt for mye nå som jeg er litt brent... I dag tidlig gjorde jeg om på alle utemøbler og ryddet og vannet ute, så nå er det litt mer deilig her, og tilpasset oss.

Men nå; kaffe, iste, litt rosevin og Jo Nesbø på solsengen... Life is good!! Tror jeg må en tur til byen i kveld for å knipse litt bilder og ta et vinglass...

Ha en fin fin dag!!

4 kommentarer:

  1. Hei :)
    Etter å ha lest bloggen din i et par år, så synes jeg det er på tide å si hva jeg mener..og det er at jeg digger både deg og bloggen! Elsker stilen din, noe mitt hjem preger stil av, og jeg elsker det gode innblikk i mammatilværelsen din! Du inspirerer MEG VELDIG! Eller for å si det sånn; YOU MAKE MY DAY, ofte!
    Kos dere i Frankrike, selv skal vi til Sahara :))
    Klem fra E :)

    SvarSlett
  2. Ååå.. kjenner jeg godt kan drømme meg litt bort til varmere strøk, solseng, lavendel og herlige dager!! Kos dere masse videre :-)

    SvarSlett
  3. Åhhh...SÅ herlig dette stedet virker å være!!

    Hvor (utleiefirma/Finn/privat eller annet) har dere fått leid dette fra? Vi har veldig lyst på tur neste år, men har mest lyst å leie fra noen vi vet er seriøse.

    Kos dere masse!! Så skal jeg nyte innleggene, lukke øynene og være der på lat (som datter på 6 år sier)!

    Kristine

    SvarSlett
  4. Herlig V =)) Kos dere videre.. klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥