onsdag 4. juli 2012

Sommer tibud til mine lesere


Hei bloggen

Veldig for sent ute, men bedre sent enn aldri

Jeg har fått tilbud fra Tanum.no om å gi mine lesere
hele 40% på 4 fabfab bøker i hele sommer, altså ut august
mnd, og det håper jeg dere liker. 

Selv har jeg allerede bøkene 
( som er et smykke av en bok )
( som jeg leser i nesten daglig ) 

Fargerik innredning har jeg ikke enda, men jeg 
elsker interiørbøker og har de i hopetall. 
Kan ikke få nok. 

Du kan sjekke utvalget til nettbutikken TANUM her

Bruk rabattkoden TOMINESHJEM 
( med store bokstaver) 
 i handlekurven for å få rabatten. 
Alle bøker som koster over 295,- 
er det  fri frakt på.

Ikke dumt å tenke julegaver i disse feriepengetider.. 
jeg har allerede startet jeg.. 
fliiiiink

17 kommentarer:

  1. neimen dette var virkelig veldig kjekt,takk for tips og Tomine-rabatt...jeg bestiller jeg :))))
    SommerToveklem:)))

    SvarSlett
    Svar
    1. gjør det.. det var et fint tilbud.. hvilken bestiller du??
      tipper Anemone... ♥♥

      Slett
  2. Åå for et kjekt tilbud, det tror jeg at jeg blir nødt til slå til på. Har ønsket meg Annemones bok en stund ;) God sommer til deg !

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei

      ja da er det bare å slå til.. husk koden med store bokstaver da..

      ha en fin fin sommer du også.. og kos deg med ny bok.

      vera

      Slett
  3. Hei på sommeren Veronica!!

    Superbra tilbud, har allerede bestillt og gleder meg til bokpakke kommer i posten :)
    Ønsker deg og dine en strålende god sommerferie i Frankrike...

    Sommerklem fra Bodil

    SvarSlett
    Svar
    1. så bra.. håper den kommer superfort..

      happy sommer til deg også Bodil

      Slett
  4. SÅ fine bøker! Har ønsket meg Home&Cottage boken, men da kjøper jeg meg den jammen meg selv :)

    SvarSlett
  5. For en kjempetilbud!
    Da bestilte jeg meg likegodt home&cottage, og gleder meg til å få den :)

    Du har forresten en fantastisk blogg og jeg elsker møblene fra TM design!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra.. jeg elsker den boken.. masse tips, og fine bilder..

      tusen takk.. så hyggelig å høre..

      Slett
  6. Så kjekt med slike muligheter:-). Jeg har selv fargerik innredning, og den er så absolutt å anbefale. Har nylig startet blogg, og er helt i begynnerfasen:-). Føler jeg trenger litt tid og informasjon for å lære:-)
    Ønsker deg en flott solskinnsdag videre.

    SvarSlett
  7. Er det ikke 40% på alle bøker? Eks slettevoll

    SvarSlett
  8. Filmens hus er avbildet i Fargerik innredning. Veldig fine bilder. Også bilder fra Fjellleiligheten til en kollega av meg - bærre lækkert. MB

    SvarSlett
    Svar
    1. oj.. spennenede.. jeg skal også ha den.. bare den jeg mangler av disse..

      happy sommer.

      Slett
  9. Hei
    Så flott, da har jeg fått bestillt meg Home&Cottage :)
    Klemz

    SvarSlett
    Svar
    1. flottings..

      favorittbok.. helt sant.. også mange andre da.. men denne har virkelig alt..

      Slett
  10. Tusen takk for god rabatt;)
    Har lenge ønsket med to av disse, og nå er de bestilt:)
    Elsker bloggen din, og er innom hver dag!
    God ferie til deg og dine:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Superdupert.. nå ble jeg glad..
      flott at jeg fikk tilbudet, når det var så mange som brukte det.

      happy sommer, og tusen takk.

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥