lørdag 14. juli 2012

Tax free tips


På vei ned hit gikk jeg litt amok i taxfree og fikk hjelp av verdens snilleste dame. Ny consealer ( som faktisk funker!!!! ) ny parfyme ( mmmm lukter sååå godt ) og de beste 
leppepomader til kr 60.- med litt farge..

Kjøpte en del andre ting, men ikke noe spennende egentlig..

Nå R E G N E R det her!!!! så jeg har tydelig ønsket 
dere hjemme sol for mye, så nå sitter vi her i regnet selv. Passer egentlig fint, for jeg har ny kjole, og vil ut å spise uten å dø av varme!

Ses i kveld på el restauranto, regner med at 
familien spiser snegler til forett!!! Haha... 
Jeg skal iallefall!




3 kommentarer:

  1. Alltid kul att handla parfym och annat fint.
    Ha det bra
    Eva

    SvarSlett
  2. Deilig å kose seg å slappe av uten jobb å husarbeid som alltid venter:)

    Du tar så utrolig flotte bilder, er du utdannet fotograf??

    Takk for tipset om boksalget, home&cottage boken er allerede på vei hjem til meg:)

    Hilsen fast leser av bloggen din:)

    SvarSlett
  3. Nydelig parfyme, et veldig bra valg:-)

    Hege

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥