onsdag 11. juli 2012

Wardrobe to go!!


Jeg fikk kjøpt meg et hengestativ fra Jysk i går og det var perfekt til å henge
 mine nye og gamle sommerkjoler på i mitt walk-in. Lettere oversikt, 
og jeg skal helt klart travel light!

Men hvordan gjør man det? Jeg vil jo ha med alle sko, kjoler og diverse, 
men vet så altfor godt at jeg kommer til å bo i bikini og en shorts...
Jeg vil jo til Cannes og se i alle de lekre butikkene, og da er det litt gøy å pynte seg.. 
også skal jeg kjøpe meg en stk fin ting jeg har ønsket meg. Håper jeg finner det!

Vi er mer spent enn noengang.. Tomine på sin første flytur, jeg på stedet,
 far i huset på å finne frem ved ankomst, og storebror er som vanlig veldig laid back..

Herlige ferietid, i kveld når alt er klart tar jeg siste skvett med vinos og innvier ferien...
 Hjelpes så godt det blir!




( alle dere som har best hos TM Design; alt går som planlagt, 
og sendes etter avtale fra vårt lager i Oslo. 
Dere vil bli varslet fortløpende.. )

8 kommentarer:

  1. Ja, det stativet har jeg også kjøpt. Nå har ikke jeg noe walk in, men kjekt å ha det i boden. Nå er boden ved siden av soverommet, og med helfigurspeil ved siden av døra, så det blir "walk nearly in", hehe. Kos deg masse på ferie! Jeg skal passe på Hønefoss så lenge;)

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Får vi se bilder fra walk-in closettet ditt da??

    SvarSlett
  3. Hei, JA slike stativ er smarte. Super ferie! sommerklem Siv:-)

    SvarSlett
  4. Du har lovet oss i flere år nå at vi skal få se ditt walk in..
    vær så snill.

    ha en fantastisk ferie.

    Sommerklem fra Siri

    SvarSlett
  5. Ønsker deg og dine en superduper ferie!! Kos dere masse :)
    Klem fra Beate L

    SvarSlett
  6. GOOOD TUR!! Vi reiser til Italia/Kroatia i morgen tidig, så her går det også i pakking og vin i kveld!!

    Så forresten en positiv sak for deg i dag: Sak om fotballfrues hus i dag i Dagbladet, hvor det blant annet står at stolene er fra TM Design under et bilde. Det er vel god markedsføring=)

    Ha en herlig ferie!

    SvarSlett
  7. Hei!
    Det kom 3 kjempeflotte stoler på døren igår, levert som lovet :-) De var virkelig fine!
    Nå venter jeg i spenning på gavlen som kommer i slutten av juli/ start august.
    God ferie til deg og dine, og takk igjen for at du kunne ordne sending av stolene så raskt!

    Pst; Har dere mulighet (les leiebil) bør dere ta turen til St.Maxime, en av de aller flotteste stedene på rivieraen :-) Her kan en leie solseng ytterst på bryggekanten, med deilig bris og alltid mulighet for noe kaldt i glasset, og de aller beste strandmuligheter...

    Mvh Marianne

    SvarSlett
  8. Har bare to ting å si, og det er : Ha en RIKTIG GOD FERIE/SOMMER, og Koooooos dere SÅÅÅÅÅÅ MAAAAAAASSE..... Klem Monica M.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥