mandag 27. august 2012

10 days to go

Bilder fra kontoret.. mitt gamle loppeskap, som jeg ikke 
klarer å kvitte meg med til min manns store forvilelse. 
Han synes det er så stygt.. litt slurvete malt, 
men jeg liker det veldig.. 



Hei mandag

En ny uke på gang, og jeg er sikker på at jeg 
skriver i morgen, at det er fredag.. jippi.. 
Det går nå alt for fort, og jeg har masse å gjøre 
før jeg reiser til Kina. Gulp.. går veldig fort nå, 
og jeg gruer meg så veldig at jeg er sikker på at jeg 
kommer til å kaste opp på Gardermoen og gråte hele 
veien ned på flyet.. jissess.. .. også går det 
sikkert fint allikevel, og alt er bare moro. 

I morgen er det syklubb her hjemme hos meg, så 
da tror jeg det blir pai og salat. Gleder meg..
har ikke sett damene siden i mars..
Jeg har ikke rukket å være med på mer enn to møter
så det skal bli kjempehyggelig. 

Nå er lunsjen spist, og jeg har masse jobb foran meg
før jeg henter Tomine på SFO, og lager får i kål til 
middag.. bye bye sommer, og hello høst!!


Ha en fin fin dag 


IKKE GLEM Å MELD DEG PÅ MIN FANTASISKE GIVE AWAY
- EN GRATIS FOTOSHOOT HVOR DU OGSÅ FÅR MED 6 BILDER -
se link HER

4 kommentarer:

  1. Hvor er lampen fra? Veldig lekkert kontor.Jeg er enig med deg at skapet er fint. Det kommer til å gå så bra med reisen, etterpå kommer du til å angre at du brukte energi til å bekymre deg. Det er noe jeg har lært.

    SvarSlett
  2. Så fint gulv du har på dette rommet.Vi er på utkikk etter nytt gulv, og kunne tenke oss noe lignende. Vet du hva det heter? Flott blogg du har!

    SvarSlett
  3. Så fint gulv du har på dette rommet. Vet du hva det heter? Nydelig blogg.

    SvarSlett
  4. Liker skapet ditt, je... Syntes det er fint med gamle møbler, de som er fine vel og merke. Mye rart ute og går der óg.


    Monica M.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥