tirsdag 21. august 2012

Bye bye Norway - Hello China


Hei 

Dere som følger meg på Instagram vet at jeg har kjøpt 
en stk. "ticket" to China. 

Jeg reiser altså helt alene til andre 
siden av jordkloden. Gulp... Denne gangen passet det ikke 
for min mr. P og ta ut ferie, og jeg skal på noen messer 
og har en god del avtaler som gjør at jeg må reise ned nå. 
Jeg både gruer og gleder meg, så jeg har virkelig helt 
sommerfugler i magen. 


Fabrikkeieren vi kjøper møbler av har booket hotell til meg 
som er helt fantastisk ( på bilder iallefall ) 
med spa anlegg og treningsrom. JIPPI!!! 

Han kommer også og henter meg på flyplassen og en jente 
skal være med meg som tolk på messen. Jeg skal være i hele 10 dager, så dette skal jo bli helt fantastisk.. 


Jeg tar gjerne i mot tips av dere som har vært der, 
for jeg har lyst å se masse.. Ikke så viktig med shopping, 
men bygninger, mat, og selve kultur hadde vært veldig 
gøy å få vite noe om. 




15 kommentarer:

  1. Hei høpp!

    Du er jammen en tøff dame:)

    Ha en fin ferie/jobb tur:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Tøft gjort, men har jo forstått at du er en skikkelig business kvinne :)
    God tur, plukk ut masse fine ting! God smak har du jo :) og, som jeg sier til barna...vær forsiktig :)

    -Vigdis

    SvarSlett
  3. Heihei. Du kan bare glede deg. Var i Kina for ikke så lenge siden og kan gi deg noen reisetips....men kina er stort, Hvor skal du??Beijing?

    SvarSlett
  4. Ååååj! TØFFA! :)
    Gleder meg til lesebrev derfra!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så herlig, tøffe du! Ha en fantastisk tur!

    SvarSlett
  6. O vilken fin fotölj den stora i förra inägget.
    Kram på dig
    Eva

    SvarSlett
  7. Woohooo, så GØY!!
    ENJOY it - a lot ♥

    SvarSlett
  8. Åhhh, gled deg! Og ikke bekymre deg, å reise alene dit er ingen sak.
    Mine foreldre har bodd der i nesten fire år, så har masse, masse tips til deg jeg
    Sender deg en dag jeg har litt bedre tid enn i dag :) og kanskje du også er interresert i nav på fabrikk som produserer fantastisk interiør(ikke møbler)....
    Har tips for mange byer, men du skrev ikke hvilken by du skal til.....

    SvarSlett
    Svar
    1. jajajaj.. gjør det gjør det...

      DET er supersnilt.. jeg skal til Shanghai.. det er der messe er...
      men jeg skal ta tog også til noen byer i "nærheten"

      ÅÅÅ nå ble jeg glad!!!

      Slett
  9. Heisan!
    Vil bare ønske deg en god tur. Såååå spennende å reise til Kina, og så aleine da. Gleder meg til å se hvilke nye møbler m.m du kommer hjem med. Du er en stor inspirasjon...og takket være bl.a bloggen din har jeg fått overskudd og lyst til å ordne og gjøre det fint i hjemmet vårt igjen også:-)
    Håper du får mange fine opplevelser i Kina.

    Hilsen Inger :-)

    SvarSlett
  10. DU ER TØFF!! Som reiser dit helt alene! Ta masse bilder og tips oss i etterkant da:)
    Nyt ferien!

    SvarSlett
  11. Hei Tomine.

    Vil bare ønske deg god tur. Det blir sikkert toppers :O)
    Liker bloggen din kjempe godt. For et herlig, vakkert og stilig hjem :O)
    La meg til som følger, håper det er greit.O)

    Ha 10 super dager, husk å nyte spa og treningen også .O)

    VH Lisa

    SvarSlett
  12. Hei!

    Ønsker deg en virkleig god tur!!!!
    Tøffing!!!!!
    :-) :-)

    Takk for en veldig hyggelig blogg foresten!

    SvarSlett
  13. Oj, et lite stykke fra Hønefoss til Kina, hehe. Skjønner at du har en liten klump i maven, men det går såååå bra. Spennende med helt ny kultur, og spennende for oss andre i etterkant;) På 10 dager får du nok rukket å få med deg litt. Kos deg masse mellom møter og jobb, da!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  14. Spennende, masse Lykke Til!
    Du virker nå så tøff så det kommer til å gå strålende!

    Birte

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥