mandag 27. august 2012

Delux Armchair INTRODUKSJONSPRIS

oppdatering: alle til intro pris er solgt.


Hei igjen 

Jeg husker ikke helt om jeg har vist dere denne lekre ligge
stolen vi får inn til TM i morgen så jeg gjør det igjen. 

vi har intropris på denne kr 6500,- ( ord pris kr 8500,- ) 
på kun 4 stk i fargen sand. 
Vi får også inn i farge sort, hvit og brun
( pris kr 8500,- ) 
Stolen er nydelig og perfekt som kosestol. 

Send meg mail på veronica@tm-design-no.no
for mer info eller bestilling


9 kommentarer:

  1. Så läcker! verkligen ursnygg! Lycka till med din försäljning och tack för inspiration med alla dessa vackra ting. Älskar ALLT du visar!
    Kram, Judita

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Judita

      takk takk.. så hyggelig.. jeg trenger alle lyckeønsker jeg kan få..
      i love that you love

      Slett
  2. Hei Veronica,
    Naa er jeg tilbake til USA etter 14 dager i Oslo, med maraton-opplegg non-stop. Rakk skarve 2 timer til byen, Aker brygge og Tjuvholmen! Jepp, jeg som droemte om aa vise Emily slottet og gaa paa kafe og spise norsk marsipan kake...., men vi hadde en utrolig fin tur! Endelig kan jeg ta tid til aa lese blogger og naa er jeg oppdatert paa hva du holer paa med :o) Lykke til med skolejente (du, saa flott at hun gaar paa en liten nok skole til at rektor vet hvem barna er)og ikke minst Kina-turen din. Jeg heier paa deg!!!!
    -Sylvi

    SvarSlett
  3. Fantastiske nydelige møbler ღ
    ... å så likte jeg såååå godt
    loppeskapet ditt under her ღ
    Skjønner godt at du holder
    fast ved dette :)) Så spennende
    å skal reise til Kina da! :)
    Skjønner godt at du er nærvøs
    tror jeg hadde vært det samme.
    Ønsker deg i alle fall en fin
    tur, og ja det går helt sikkert
    veldig fint ღ Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Jeg synes du også skal forhandle i DK! Kh. Charlotte.

    SvarSlett
    Svar
    1. KJære Charlotte.. vi sender til både Sverige og Danmark.. ingen problem.

      ha en fin kveld.

      veronica

      Slett
  5. Hei! Det er så inspirerende å lese bloggen din! Du har en så fantastisk stil! Jeg liker så godt lampene dine. Hvor kjøper du dem? Noen gode tips til butikk? Lykke til i Kina! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      tusen takk.. så hyggelig.. jeg har ikke så mange lamper,, kjøpt litt her og der.. hvilke mener du? jeg skal sjekke hvor de kan ha like..

      takk for lykkeønsker... jeg er såå spent..

      vera ♥ klem tilbake

      Slett
  6. Hei, tror jeg dette stykket er meget vakker og svært slående. Jeg har sett noen vakre ting som har vært godt Ai med dette. Jeg foreslår at du tar en titt, håper du liker den.
    http://www.brabbu.com/upholstery/maasai.html

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥