tirsdag 14. august 2012

Elegant Dining chair


En snartur innom for å vise den fine Elegant 
dining chair som en kunde har bestilt med 
mahogny ben. Lekker... Vi har stolen på 
lager med mørke ben og med oak legs.

Pris kr 2300,-

Jeg har vært en snartur på KID, og endelig kjøpt 
meg deilig sengetøy ( som var på salg - 2 for 1 ) 
JIPPI!!! og litt annet småtteri. NÅ skal det bli 
shinings på soverommet..jeg har jo ikke hatt tid 
til å fikse der engang selv om jeg fikk den fine 
sengen fra TM, så nå gleder jeg meg. 

Skal straks hente Tomine i barnehagen, for i dag 
savner jeg henne så utrolig masse, og det er så 
deilig med sånne dager.. ekstra kos for alle. 

- veronica -

3 kommentarer:

  1. wow! Det var en kjempelekker stol!! rett og slett en drømmestol.. Skulle hatt en rik onkel i Amerika, du viser jo frem så utrolig mye flotte møbler! drømme-drømme :)

    SvarSlett
  2. Kan eg spør om det er ekte mahogny, eller kallar du fargen for mahogny?

    SvarSlett
  3. Finnes disse stolene ennå? er så fine!! <3<3 hva er bredden? <3

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥