onsdag 29. august 2012

Girlsnight

Roser på bordet i går i en fin høstfarge
eeeeelsker høst 


God onsdag ♥

I går var det syklubb her hjemme, som er superhyggelig 
og vi har avtalt nye møter allerede, hyttetur til Norefjell 
hos en av jentene og julebord i Oslo. Så gøy å ha noe
å glede seg til fremover, og helgene forsvinner fort .
Godt å være forberedt. 

Jeg har ny container som kom i går, og myyyye mailer 
siden jeg tok fri i går kveld, så nå er det 
bittelitt pai rester til lunsj før jeg må jobbe igjen

Ses i kveld, med bilder av enkelt dekket bord 
( som er en enkel sak, med så fint bord fra TM Design )
hehe.. ♥

ses senere

1 kommentar:

  1. Hei høpp!

    Hørtes ut som en perfekt jente kveld,og godt å ha ting å se frem til:)

    Kos deg med mailer og ny container:)

    Nydelig den kosestolen under her:)

    Når mannen min er ferdig med studier om 3 år.
    Skal han bygge et stort nytt hus til meg,og jeg skal kun ha møbler fra TM Design:)Det har jeg bestemt:)

    Nyt dagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥