mandag 6. august 2012

Grace Cabinet






Jeg har lovet dere masse bilder fremover fra TM Design 
da det er mange av dere som ikke har facebook. 

Dette er skapet som ble laget spesielt til meg
og som vi skulle ha på badet. Jeg bare glemte en liiiiten 
detalj, nemlig høyden under taket.. Dette skapet er 242 cm 
høyt, og det har vi altså IKKE under taket på badet. 
grrrrr.... MEN en heldig kunde har fått plass til 
det, og det er helt nydelig med sine trekkspilldører
og fantastiske dørvrider.

Skapet måler 170x48x242 cm høyt, er i heltre eik, 
glassdører i "trekkspill", trehyller hvite, som er 
malt sorte foran og er 2. delt. 

Pris kr 21 000,- 
( vi har 2 stk på lager - leveringsklart pr dd 
og vi sender til hele Norge. )


NÅ er det straks kvelden her hjemme. Tomine må 
bli hjemme fra barnehagen i morgen for nå er også hun 
blitt slapp og forkjølet.. Heia Norsk sommer!!



3 kommentarer:

  1. Fantastisk lekkert! :D

    Jeg har 250 under taket, men det blir nok ikke skap nå dessverre. ;)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Utrolig NYDELIG ღ - elsker slike dørlåser/ åpner - hihi... vet ikke helt hva det heter ღ men utrolig sjarmerende er det. Leste at du fikk dette laget spes for deg? - er det noen muligheter for at de kan lage skap på bestilling etter et bilde?

    Kjempekjekt at du også legger ut bilder her på bloggen din, jeg er stadig innom her og ser også :)) Ønsker deg en super uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Heisann, jeg har sett bilder fra ditt forrige lekre svarte bad, har du lagt ut noen bilder fra badet du har nå?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥