mandag 6. august 2012

MONDAY IN MY ♥


Happy Monday

En ting som er sikkert er at starten på denne dagen ikke ble
helt som jeg hadde tenkt. Jeg skulle jo starte  
en time eller to før de andre, men med feber og lite 
søvn i natt, lå jeg i sengen til kl 08.
zzzz

Men - da fikk Tomine en myk start på dagen iallefall, 
og gleden var stor når vi gikk opp til barnehagen
og traff de andre.. Hverdager er egentlig veldig veldig 
fint synes jeg.. 
Jeg har rukket å ta masse bilder av det fine bordet 
vårt, og den nydelige postlogo stolen vår. 
Flere bilder kommer, men først skal jeg lappe sammen 
fingrene mine, som jeg klarte å skjære meg på papir
under neglene.. ajjjjj
( herremin noe så gruuusomt vondt ) også skal jeg
jobbe og planlegge ukens middager. Når man 
først har gjort det så finnes det ikke noe bedre.. 
Men dessverre sklir det lett ut.. MEN; vi prøver.

HVIS det blir sol en kveld skal jeg ta med min kjære på skalldyrfat Lofoten fiskerestaurant på Aker Brygge.
Det MÅ jeg gjøre hver sommer, og det smaker bare såå deilig.

Ønsker dere alle en fin fin dag, så ses vi i kveld. 

PS; jeg kjøpte IKKE jakken til 50 000,- til dere som lurte 
på om å få se den.. Hehe.. DET kommer aldri til å skje..


7 kommentarer:

  1. Får vi se innholdet i poser og
    esker fra Hermes? Ser så spennende ut....

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei..

      ja det kan jeg vise en da.. venter på en lekker jakke fra Carma, som passer perfekt med det jeg kjøpte.


      ha en fin fin uke

      Slett
  2. Håper du blir feberfri raskt.
    Et annet tips til en solfylt og avslappende kveld i Oslo, for å nyte dagens skalldyrfangst:
    http://www.solsiden.no/

    SvarSlett
    Svar
    1. JIppi.. tusen takk.. nå ble jeg glad.. jeg fikk jo dette tipset i fjor, men glemte det bort.. jeg reiser dit jeg..

      takk takk


      har du forresten prøvd maten? jeg har lyst på den stooore skalldyrfatet!!

      Slett
  3. Kjempeflott stol - og bordet er rålekkert!

    Og skoene, LEKRE :)
    Herlig med Chanelinspirasjon og luksusfølelse, selv om en jakke til 50K er i overkant ;)

    Vårt forsett også - å være flinke med middagsplaner etter ferien - det gjør hverdagen sååå mye enklere.

    God bedring og fiiiin uke til deg.

    Klem fra Tove

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg!!! håper dere også har hatt fin sommer.. ikke mye til sommervær, men hva skal man gjøre??

      jakke til 50K er galskap.. vi så en dame på LV med Hermes slangeskinnsvesken til 650000 kr og 3 damer som virkelig lasset varer ned i poser til denne damen.. at hun handler for mange hundre tusen er det ingen tvil om..Utrolig merkelig å se.. men sånn er det.. verden må ha noen rike også, og jeg vil tro at 100K for de er som en 100 lapp for oss..

      Takk kjære deg.. jeg er så mye bedre.. litt feber, og snørrete, men ikke mer en at jeg jobber, og koser meg med ny uke..

      klem til deg!!

      Slett
  4. Ååå, såå lekker stol! Liker alt med skrift og trykk...
    Titter jo innom deg og ser jo at du har mange forskjellige møbler å vise fram. Selger du Howard sofa også? Har forelsket meg helt i den som har litt sving/bue og litt faste ryggputer.(ikke soft) Ikke den med lang setepute, men den det går ann "å sitte i". (vanlig dybde på seteputen).

    SOMMERklem...

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥