torsdag 9. august 2012

Happy morning

Alle bilder i dag fra vårt kjøkken, møbler fra TM Design. 
Vi har en deilig sofa krok som er ved det buede vindu, 
og det er faktisk her vi sitter hver eneste kveld, 
og etter middag når vi slapper av og koser oss.




Good morning

En deilig deilig dag. Tomine er levert i barnehagen, 
jeg selv er i mye bedre form, energi er tilbake, og 
solen skinner, ja, også har jeg verdens beste jobb!!
Har allerede jobbet noen timer, så en lite kaffepause
og smoothie var perfekt nå. 




Jeg må prøve å sette inn alle kluter i dag, for jeg 
skal til Solsiden i Oslo på møte i dag. Vi skal spise 
skalldyrsfat, og jeg har gledet meg sååå.
En tur på lageret i Oslo må jeg også, så jeg må 
bare rekke det jeg skal. 


Ønsker alle mine fine lesere og medbloggere
som legger igjen bilder på Instagram av fineste TM møbler, 
sender meg de fineste mailer, og alle dere som er innom 
bloggen hver eneste dag - en riktig riktig fiin dag.

Jeg håper dere også forstår hvor mye glede dere 
gir meg hver eneste dag, og at TM Design aldri hadde
vært som det er i dag uten denne bloggen. 
DET er jeg helt sikker på 

NÅ MÅ DET JOBBES

ikke glem å titte innom i morgen.. jeg har VERDENS fineste
gave til dere lesere.. JEG LOVER!!!


♥♥♥


5 kommentarer:

  1. Hei, Herlige bilder hos deg som alltid:-) Fin torsdag:-) sommerklem Siv:-)

    SvarSlett
  2. Wonderful Photos!
    Have a great week!

    SvarSlett
  3. Veldig flott blogg med stilige møbler/interiør, tips og inspirasjon. Håper du får en super tur til Oslo!

    Benedikte:)

    SvarSlett
  4. Hei. Liker gardinene du har på kjøkkenet ditt. Hvor har du fått tak i dem?

    Mvh
    Renate

    SvarSlett
  5. Hei

    Du har det så fantastisk fint! Imponert over hvor flink du har vært til å innrede :)
    Vet du hva fargen på veggen deres heter? :) Jeg syntes den er så fin, og har det litt for hvitt hjemme, så er på leting etter en ny farge til veggene i stua :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥