torsdag 23. august 2012

Happy torsdag




ENDELIG ( haha.. jeg mener det ) har høstværet begynt
( så vidt.. ) og jeg tenner lys, drikker te, sånn innimellom 
slagene kaster jeg opp litt ( ikke gravid, men heldige meg 
har fått oppkastsyke )Er ikke det ganske typisk for høsten?

I går rakk jeg innom Hadeland Glassverk, og kjøpte med en 
del småtteri, som det stripete teppe fra Lexington, noen 
nye duftlys og kubbelysestaker ( den brune på bilde ) 
Det klør i fingrene for å lage det litt lunt og godt 
her hjemme og brunt mot sand er den perfekte farge. 



Dette sorte skapet er ikke fra TM, og skal byttes ut 
med et superlekkert et i hvitt, og jeg har endelig fått 
laget et som er smalt nok til akkurat denne veggen. 
Gleder meg så, for akkurat dette kjøkkenet bruker vi
 så mye, og nå er dette sorte skapet helt feil til 
alt det lyse, og jeg har jo sorte skap over alt 
ellers i huset.

Nydelige Tina Lounge stolen som er inne på lager 
igjen pr dd, i fargen sand som bilde. En av mine 
favoritter. ( kr 4500,- )  


Det er så gøy med hilsner fra dere alle ang Kina turen
min, og jeg lover å både blogge og være masse på 
Instagram. Det går mer og meg opp for meg hva jeg skal 
og det skal bare bli helt fantastisk. 

Nå skal jeg prøve å få i meg litt mat, og ta litt tak 
i hus og heim, samt masse mailer, så ses vi i kveld. 

Har noe helt fantastisk flott å vise dere.




4 kommentarer:

  1. Hei! Jeg liker det skapet kjempegodt! Hvor høyt/ bredt og dypt er det? Kanksje jeg kunne overtatt det...? :-) Ann Kristin, - Hole <3

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder, fra kjøkkenet ditt :-) Kjedelig med spy syken:-(

    Det gikk bra med henting, takk skal du ha, kjekt å ha noen snille naboer :-) Puffen ble kjempe fin der den skulle stå, kommer bilder senere :-)
    God bedring til deg :-)

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Ja, ikke sant at høsten er koselig? Jeg innbiller meg hvert år at jeg gruer meg til høst, men når sommeren vel er på hell, så er jo den høstfølelsen helt vidunderlig!

    Fin dag fortsatt - og god bedring!

    Klem Merete/Interioroglys

    SvarSlett
  4. Hei!

    Så flotte lykter på gulvet ved siden av blomsten! Er de også fra TM design?

    Mvh
    Ingunn

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥