søndag 5. august 2012

HOLLIDAY OFF - EVERYDAY LIFE BACK


HALLO SUNDAY

En ganske så treg helg for meg, som våknet natt til lørdag
med supervondt i hals, tett i nesen og skikkelig 
dunderhead.. lå i hele går og sov, så det ble ingen 
jentetur på meg.. men vi tar det neste helg.
Må bli frisk først. 


Det er mange av dere som lurte på hva jeg bar i CHANEL
posen når jeg var i France, og det var bla disse 
CHANEL skoene jeg har tatt bilder av her. 

Lekre ballerinas som jeg har ønsket meg lenge. Det var 
virkelig en opplevelse å være på CHANEL i Nice, og de 
som jobbet der var supersøte, hyggelige og hjelpsomme. 
Tante S og jeg fikk både ta på det vi ville og prøve.. 
Tenk en dressjakke til over 50 000,- NOK ble med oss hjem.. 
Det er helt vanvittighehe.. særlig.. Men vi tok litt på den da.. .. 

Vi fikk til og med den strenge dørvakten til å le 
når jeg hoppet og hylte av glede når de kom å ga meg den 
fine CHANEL posen med blomster på 
wiiiiiiii
Jeg er ingen veldig stor veskefan
( fordi jeg synes det er insane å bruke så mye penger på en 
veske, og dessuten så elsker jeg min Tory Burch veske 
fra Carma så mye så den vil jeg ikke bytte ut) 
så jeg kjøpte litt bling bling, klær og sko i Nice.

HVerdagen er tilbake, og Tomine skal i barnehagen i morgen. 
Jeg gleder meg så til å ta fatt på dagene med TM Design igjen 
og det er en fantastisk følelse. Jeg er heldig.. virkelig
heldig. Nå er det noen timer med jobb før jeg 
tar kvelden, og den nye meg har planer om å stå opp kl 0600
sharp, for å nyte en time alene, sjekke mailer fra natten
mens jeg drikker kaffe fra verdens beste kaffemaskin ,
og vekke ungene nydusjet og ready for action!!

Ønsker deg også en fin ukestart, 
og nye siste del av søndagen.


19 kommentarer:

  1. Hei. Så flotte sko du har kjøpt deg:) lykke!!! Må bare spørre om en ting siden du nevner det, hvilken kaffemaskin har du? Er på jakt etter en god en:):) hilsen Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er mange som har spurt.. det er en Nespresso Lattissima. Den har egen melkebeholder, og jeg har kjøpt den på Elkjøp. ca 4000,- kostet den. Kapsler bestiller vi på nett.. utrolig god.. eneste jeg savnet når vi var i France..

      Slett
  2. Nydelige sko....sikle;) Greit med hverdagen etter delige feriedager!

    SvarSlett
    Svar
    1. ja... de er nydelige.. VELDIG deilig med hverdag.. og ikke minst å få ungene i seng til kl 8!! jippiiiii voksentid..


      happy uke.

      Slett
  3. God bedring til deg!! Og ellers må jeg takke for super service ved kjøp av de utrolig lekre Astor stolene!! De kom til Oslo like etter at du dro på ferie, fikk beskjed og hentet dem hos en hyggelig og service-minded kar på lager i Oslo. Og nå er de i sommerhuset- bare nyter synet av dem:) Kunne ikke blitt bedre dette- glad jeg fulgte din smak og kjøpte i fargen sand- det ble helt perfekt. Tusen, tusen takk!!

    Mvh Maj

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Maj

      så gøy å lese.. Øyvind er verdens triveligste og hjelpsomme mann på lageret i Oslo.. DER er det orden i sysakene..

      Send meg gjerne bilde en vakker dag.. Det er utrolig gøy å se "mine" møbler hos andre..

      Ha en fin fin uke.

      Slett
  4. God ukestart til deg også! 1 time alene er virkelig gull! Nydelige sko, jeg ønsker meg også en tur dit♥
    Klem fra Livy

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme til deg.. javisst... det hadde vært topp å starte dagen med en time by my self!!

      Ta deg en tur.. for en fantastisk opplevelse det er å være i Cannes og Nice..

      Slett
  5. Jeg har begynt å lese din blogg - den er flott med et kjempelekkert hus dere har.
    Nydelige ballerinas - hva er prisen - skal til København snart - bruker alltid tar en tur innom Chanel der.
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.. så hyggelig og takk for det.


      Tror de kostet sånn ca 3000,- så det var ikke sååå grusomt som jeg hadde trodd... Kos deg i København.. en fab by!!

      Slett
  6. Så moro!!! Jeg har akkurat makne som deg, kjøpte mine i London for noen år tilbake, og elsker de vilt og hemningsløst. Jeg bruker de med andakt og følelse ;) (og jeg har blogget om de også hahahaha)Jeg betalte også 3000 NOK for mine, så da har prisen faktisk holdt seg siden jeg kjøpte mine. Det er 3 år siden.
    De er så fine!! Og ja, pose, skoesken og dustbagene er også moro å ha. Big fun for big girls ;) tjoho!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy.. da varer de leeenge.. Tomine skulle arve de sa hun.. hehe

      De spurte meg om jeg ville ha med esken.. jeg bare??????? hæææ??? er det noen som IKKE vil ha den med.. og de svarte jaaaaa... hehe.. da har de kanskje NOK chanel skoesker da... hehe..

      alt er på plass i walk in.. veldig gøy.. en chanel er jo en chanel..
      flott at prisen er den samme.. da kan vi som er hvermansen kjøpe seg litt i ny og ne..

      Slett
    2. Ja og så kan vi føle oss litt mer eksklusive en gang i mellom. Det er faktisk en veldig herlig følelse. Helsika heller, vi jobber jo for pengene - vi fortjener det ;)

      og jeg har blogget mine sko også, men finner jeg det innlegget da tror du?? nei...

      Slett
  7. Hei :)
    Hvilken kaffe-maskin har du ? Jeg vurderer å kjøpe, men det er jo så mange forskellige, og jeg klarer ikke å bestemme meg. Lettere når noen allerede har kjøpt og kan anbefale :)

    Ha en fin arbeids-uke :)

    -Vigdis-

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.. se på den første kommentaren.. der har jeg skrevet..
      DEN er helt fab, og jeg kjøpte også etter at jeg drakk en latte hos en i syklubben.

      Lykke til og happy uke du også.

      Slett
  8. Hei, er det denne?
    http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/kaffe/F411WHITE/nespresso-lattissima-kapselmaskin-hvit

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei.. det er ikke den.. jeg finner den ikke på nett heller.. Jeg skal ta bilder av den og legge ut.. det er ekstremt mange som har spurt!!

      Slett
  9. Hei
    Kjempefine sko:-))) gøy med pose og eske også. Krydder i garderoben. Ble veldig nysgjerrig på jakken til kr 50 000 som du skrev ble med hjem. Kjempefin blogg foresten ,følger jevnlig med :-) lykke til med hverdagen igjen.... Selv skal jeg bare jobbe tom torsdag og så blir det sol og varme i 14 dager. Sikkert også endel shopping :)))
    Barbro

    SvarSlett
  10. Skjønne sko *elsk*

    Lite som kan måle seg med med hverdan når man virkelig trives med det man gjør <3
    God bedring *fingers crossed* for at formen kommer seg kjapt!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥