tirsdag 7. august 2012

Jippiiii ❤ Tory Burch & Carma



Endelig fikk jeg hentelappen 
( mitt postkontor deler ALDRI ut hentelapp, kun reminder )
 og den fin fine jakken klikket hjem fra Carma på supersalget
 er min!! Perfekt å ha på når jeg skal på 
Oslotur nå på torsdag!


Mailen min er helt på villspor igjen etter en
 spam mail fra kunde, så vi jobber med saken. 
Pass dere for mailer hvor det står PRIVAT MELDING
 selv om avsender er kjent. Det er spam!! Grrr

Jeg har forresten kjøpt med robotstøvsuger, 
og mens jeg vasker kjøleskap her oppe, støvsuger 
"mimimeee" nede i gangen!!! 
SWEEEET



Happy tirsdag.. herremin.. 
det er jo snart helg!!



2 kommentarer:

  1. Grattis med lekker jakke snuppa!!! Smaks

    SvarSlett
  2. Hva slags kaffemaskin har du?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥