onsdag 22. august 2012

Natti natti


En super sen liten hilsen fra meg i dag,
men jeg måtte innom å se på fine kommentarer
( som jeg svarer på i morgen ) 

Jeg har hatt en laaang dag, og rukket mye.
Frokost og kaffe fikk jeg tid til på Hadeland Glassverk 
 etter at jeg kjørte storebror på telt tur 
med 10. klasse i øs pøsende regnvær. 
Håper de ikke fryser altfor mye.. 

Litt nytt høstpynt har blitt kjøpt inn og et fint 
teppe som ble veldig koselig i kjøkkenstuen. 

Viser mer i morgen.. NÅ er det natta på meg. 

- Sov godt kjære du -



1 kommentar:

  1. Trivelig å følge bloggen din. Ha en god natt søte du:)
    Her er farangen kommet til hus og minsten trenger mamman sin når han er syk. Blir nok en våken natt om ikke magen roer seg og han sovner.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥