torsdag 23. august 2012

På farten til interiørveiledning

"skinnbrett og bilder fra TM Design - på lager pr dd, nydelige blomster som jeg har fått av min mann, og mine aller 
første sko, som jeg bruker til pynt.  "



Tusen takk for alle god bedring hilsner i dag. 
Dere er supersnille, og jeg er sikker på at det virker. 

Jeg er i bedre form, og skal straks ut på litt interiør
veiledning i et helt fantastisk flott hus. 
Eieren av huset er helfrelst i interiør og har nydelig smak 
selv, men det er godt å få litt hjelp og andre synspunkter. 
Jeg vet godt hvor "lei" man blir i en byggeprosess, og 
man står bare rett og slett fast. 

Gleder meg til å vise dere bilder, for her er det masse
møbler fra TM Design, og utrolig moro å se møblene
i det vakreste huset jeg noengang har sett. 

Ønsker dere en fin kveld. Nå er det en kjapp kaffe, 
før vi setter i gang. 


4 kommentarer:

  1. Läckra tavlor. Så snyggt som alltid.
    Ha det fint
    Kram Eva

    SvarSlett
    Svar
    1. ja de er gamle favoritter.. skulle ønske jeg hadde mange mange flere..

      ha en fin fin uke..

      Slett
  2. spent på bilder :) du har jo nydelig hjem selv :)

    SvarSlett
    Svar
    1. vel.. dette huset tar pusten fra de fleste.. im sure..

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥