onsdag 1. august 2012

På jentetur

Hei bloggen.

Tomine har fortsatt ferie fra barnehage så vi jentene har reist til Hunderfossen og skal overnatte til i morgen. En nydelig dag i en fantastisk park i strålende sol!! Betjening på restauranten inne i Trollet var utrolug koselige!! Anbefales virkelig. Tomine spiste pannekaker og bacon og jeg en utrolig god salat med marinert rådyrkjøtt, og et glass nydelig rødvin til!

Nå er det barnetv på hotellet og litt relax før vi går ut å spiser. Stor og fin lekeplass utenfor hotellet er det også..

I morgen er det barnas bondegård rett ved her som skal besøkes. Moro!!

Jentetur er alltid fint!!

4 kommentarer:

  1. Så ut som en perfekt jentetur :)
    Det store spennende slottet da!

    Skal ta med meg familien dit i helga jeg og :)
    Blir Lilleputthammer i første rekke da, så minstemann får være med på ting og :)

    God kveld videre, kos dere i eventyrland :) KLEM

    SvarSlett
  2. Läckert, maffigt. Vackra bilder som alltid.
    Kram på dig
    Från Sverige
    Eva

    SvarSlett
  3. Så koselig at dere har tatt dere en tur til Hunderfossen:) Min hjemplass:) Har jobbet mange somrer på Hunderfossen:) Nå er jeg 42 år, men minnes de sommerene med glede:)) Kos dere jenter<3 Klem

    SvarSlett
  4. Kos dere og ha en fin jentetur videre!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥