fredag 10. august 2012

På solsiden i Oslo



Min fine mr. P som venter spent på å starte på 
skalldyrsfatet, og teste ut rekene .. ikke minst.. 
Han eeeelsker reker.. ( mer enn meg??? ) 




Fredag 10. august

I dag er ukens beste dag, men det sier jeg jo om mandager
også, så jeg er i grunn like glad i alle dager. Men fredager 
er liksom litt ekstra fint, så jeg skal straks ut 
å handle bittelitt så blir det Taco her hos oss som 
i de mange andre andre tusen hjem. 

I går var en fantastisk kveld. Vi reiste til Oslo for et 
møte for TM Design, som ble avsluttet på Solsiden 
i Oslo. Vi bestilte som dere ser et helt fantastisk 
skalldyrsfat, og smakte Østers for 1. gang. Det var helt 
ekkelt å se på, men med ivrig heiagjeng på nabobordet, 
( som forøvrig viste seg å være verdens hyggeligste par 
i 50-årene som vi pratet med resten av kvelden ) så 
måtte jeg jo bare prøve.. Tja.. helt greit.. salt og 
godt.. men fortsatt litt ekkelt.. Desserten var den 
beste jeg NOENGANG har smakt.. jordbær, vaniljesaus og 
marengs, så jeg er så lei meg for at jeg ikke tok bilde. 




Her ble det helt proppfullt på kort tid, og jeg skal helt 
klart tilbake. Vi hadde verdens hyggeligste servitør, 
( etter en nokså kjølig velkomst var det veldig fint ) 
som guidet oss gjennom både vin og mat.. 

Hva med deg.. har du spist østers? 
Det slår iallefall ikke Taco synes jeg.. 

Happy fredag alle..
Jeg legger ut den utrolig fine premien til dere 
litt senere idag. 

I morgen er det ut med jentene 
og jeg gleder meg så.. da er det maratonfest her i 
Hønefoss, og en veldig veldig hyggelig dag for byen vår. 

- veronica - 

2 kommentarer:

  1. Love it underbart gott.... Mmm
    Puss

    SvarSlett
  2. Østers er så godt, prøv med Chapangne neste gang ... Mmm +en dråpe sitron

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥