onsdag 29. august 2012

Pics from yesterday




Sen hilsen fra meg.. 

Jeg fikk så mange hilsener på Instagram om bordet jeg
 dekketog det var jo verdens enkleste.. jeg har jo en  
tendens til å "ta av" litt på borddekking, for jeg
synes det er så utrolig gøy. Det ble litt høst i går, for 
nå er jeg veldig på mørkere farger, og jeg eeelsker virkelig 
burgunder som har kommet så på klær også 
( ønker meg DENNE genseren og verdens fiiineste sko 
HER - fra Carma -  ) så jeg skal se om jeg finner 
noe fint i bordeaux i puter.. så lekker..




Mange av dere har spurt om vaskene jeg har de nydelige 
blomstene i, og dette er egentlig "sølv"kanner 
som jeg bruker som vaser. Jeg prøver å få tak i like 
til TM Design. De er superlekre. 




Jeg sitter og forbereder turen min til Kina, 
og nå er det straks kun en uke til jeg drar. Visum 
er i orden, billett bestilt, og jeg skal begynne 
pakkingen. Jeg gruer meg mer og meg, og skjønner ikke 
helt hvorfor, men tenker at en god opplevelse blir 
jo enda bedre om du har noen å dele med, så litt 
trist synes jeg det er å reise alene..  

MEN - jeg skal være glad jeg kan reise, og gleder meg 
helt vilt til å se på messen ( om jeg gud bedre klarer 
å komme meg dit da.. hehe ) Jeg tipper den er GANSKE 
mye større enn den som er i Norge.

Nå er det kvelden for meg.. det ble sent i går, og 
tidlig opp i dag.. 

Ønsker dere en fin dag, og håper jeg kan vise dere 
bilder av skrivebordet som kommer i morgen. 

- veronica -

4 kommentarer:

  1. Hei. Så fin blogg! Kan jeg spørre deg hvilken farge du har på veggene på bildene her?

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Tusen takk for svært hyggelig mail, du tar deg virkelig tid du Veronica.
    Bordet over her er nydelig dekket, og den store reisen din blir helt sikkert fantastisk, tenk på alt du får se og oppleve!!! Heldige du..
    Skulle nesten ønske jeg hadde små barn igjen da jeg så det vakre skrivebordet du har tatt inn, men om en 8-10 år er jeg lovet barnebarn haha..
    Fiiin torsdag til deg,.. klem fra Bodil ..

    SvarSlett
  3. Utrolig flott bord,lekkert dekket,enkelt og pent.
    Skjønner at du gruer deg litt ,MEN det blir helt sikkert bra og utrolig spennende.

    Masse lykke til med reisen,håper du finner masse fine ting som du kan friste oss med :-)

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Så vakre bilder! Men jeg lurer på hva fargen dere har på veggen i stuen heter? Den er bare helt skjønn! :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥