lørdag 18. august 2012

Saturday at home ♥




Kjære bloggen

Jeg er innom en snartur for å ønske dere en 
god lørdag. I dag har vi bare slappet av og gjort småtteri.
Vi har fikset på tv stuen nede og satt inn verdens
råeste sofa om jeg skal si det selv. 

Gardiner på kontoret er hengt opp og litt shinings
i huset er gjort, men mest av alt så har vi kost oss sammen. Storebror har besøk før de skal videre på fest, så mr. P og 
jeg skal se Istid ( for trehundredegang )med Tomine, spise
fiskesuppe ( Tomines ønske ) og spise mengder med snop. 

En deilig og rolig lørdag hjemme. 
Håper dere også får en fin fin lørdag, og nyter 
det siste som er av sommeren.

Bilder av nye tv stuen med den fineste 
sofa kommer i morgen.
Jeg døøør så fin er den.




3 kommentarer:

  1. Heisann!Gleder meg til å se!Savner litt bilder av huset deres,jeg...Skjønner veldig godt at du vil legge ut mest av møbler,siden det er det du driver med for tiden.Men jeg hadde bitt glad for litt bilder av de ulike rommene i huset.Håper å få se hele Tv stuen i morgen???Fargen på veggen,bilder og pynt???Dere har det SÅ lekkert og du er en skikkelig inspirasjon!!God helg!

    SvarSlett
  2. Rosor...underbart. Lyxigt. Vardaglyx.
    Kram på dig.
    Eva

    SvarSlett
  3. Her har det også vert en rolig helg. Har passet unger i helgen og det er jo selfølgelig en glede.
    ha en fin rest helg:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥