torsdag 30. august 2012

SEVEN


Hei bloggen

I dag er fortsatt en litt trøtt dag.. 
jeg følger egentlig at jeg kan sove i 3 dager snart..
 men høsten er vel litt sånn.. jeg burde virkelig begynne 
å trene igjen så jeg får litt mer energi, men det er ikke 
helt tid nå.. MEN det kommer.. jeg SKAL

Det er så mange av dere som har 
ønsket å se det fine Farmhouse bordet så jeg tok 
et bilde uten stoler foran så det er lettere å se.. 

ER det ikke lekkert?? Du kan sette 3 stoler mellom, 
men med disse Heaven dining chair, blir det bittelitt 
trangt.. men det går..

Tomine har barnebursdag på lørdag, og jeg har 
fått bestilt kaker og cupcakes.. Gleder meg 
veldig til å se de for denne dama kan bake!!!

Ønsker dere en fin fin dag, så ses vi senere.. 





1 kommentar:

  1. Halleluja!!
    For et flott innlegg, det var virkelig en tankevekker!!
    Kjenner meg såååå igjen :) Og det er nok ingen som ser forskjell etter all den tiden vi bruker på å vaske og styre, det er bare vi som tror vi føler oss litt bedre
    - men hva hjelper det når man er helt utslitt??

    Ønsker dere en flott førjulstid, det er viktig å kose seg når man kan!
    Takk for flott inspirasjon fra bloggen din!

    Klem fra Annette

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥