onsdag 15. august 2012

Snart skolejente


Hei bloggen

I går var Tomines siste dag i barnehagen ( og jeg som 
trodde det var ut fredag ) så nå ble dagene litt snudd opp 
ned for oss. Skolestart er på mandag, så det blir utrolig 
spennende. Gjett om vi alle gleder oss. 

Avtaler bookes om og jeg er mamma på dagtid, 
og jobber på kvelden. Det er iallefall ikke noe å
si på været.. utrolig deilig.. 
Jeg har rukket å vært hos flinkeste negledamen 
og en cafetur med Tomine i byen allerede. 

Vi får inn de fineste stuebord til TM Design, så 
legger ut bilder av det i kveld. Endelig er de 
på vei, og de ble enda mer lekre enn jeg hadde
håpet på. 

♥♥♥

Ønsker dere en fin fin dag så lenge, så ses
vi i kveld. 

- veronica -



4 kommentarer:

  1. Skolejente allerede. Sukk... :)

    SvarSlett
  2. Älskar verkligen den brickan. Så läcker.
    Kram Eva

    SvarSlett
  3. Stas med skolejenten i hus
    Er noen år siden mine hadde første skoledag men kjenner den stolte følelsen fremdeles

    SvarSlett
  4. Aiai, så stas med skolejente:)
    Da er en epoke over...
    Her er det barneskolen som er over for oss.
    Nå blir eldstemann i 10.ende og lillefrøkna i 8.ende ♥
    Litt spesielt det og:)
    Og det krever MYE av mor og far nå som det er alvor på skolen;)

    Kos dere hjemme, du er heldig som har muligheten til og kose på dagen og jobbe kvelden innimellom:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥