onsdag 8. august 2012

Tina Lounge chair


Endelig får vi straks Tina Lounge chair inn 
til oss igjen. Den er forventet inn den til Norge 
om få dager. En av mine favorittstoler.. 

Bildene har jeg vist før på bloggen, og da hadde jeg 
laget meg en fin krok på kjøkkenet. 



Frem til 1. september koster stolene kr 4500,-
men vi går opp 10% i pris etter den tid.  



Håper dere som venter på mail fra meg er tålmodig,
jeg har over 1700 mailer igjen etter ferie, 
så jeg henger type etter. Jeg har fått hjelp, så
dette skal gå fint. Alle dere som har bestilling
inne, går selvsagt først. 



5 kommentarer:

  1. Lekker stol
    Litt av en mengde Mail du har på vent
    Håper du kommer gjennom etter hvert

    SvarSlett
  2. Lekre! Tross i vår ulike stil på hjemmebane, har du en så utrolig inspirerende blogg! Føler for å freshe meg opp og rydde huset etter å ha vært på besøk...hihi. ...Og det må vel være bra?? Fortatt god sommer:)

    SvarSlett
  3. Som jeg har skrevet tidligere: Den dagen jeg vinner masse penger i lottå så skal jeg fornye huset med møbler fra kun TM-desigm. Elsker stilen :)

    Ha en fin kveld Veronika.

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  4. Rosa och vitt. Stilrent och fint. Sommar. Vackert.
    Eva

    SvarSlett
  5. De ser ut som man "ligger"litt i disse stolene... De er nyyydelige men er litt skeptisk pga dette. Kan du ta bilde av noen som sitter med ryggen helt inntil stolen og vise oss?
    Venter i spenning for jeg har så lyst på fire slike stoler!!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥