tirsdag 4. september 2012

3 DAYS TO GO !


Hei bloggen

I går hadde jeg kundebesøk her hjemme, og jeg fikk de 
nydeligste blomster jeg har sett.. noen som vet 
hva disse rosene heter?? Passer perfekt i min 
rosehage ( som jeg engang skal plante ) 



I dag tidlig fikk jeg levert Visum til Kina på døren, 
pakke fra Carma i Trondheim, og nytt kamera. 
Nå er det kun pakke litt, og noen få innkjøp igjen 
før jeg rett og slett er klar til fredag og Kina tur. 


Dagen i dag skal brukes til jobb, mer jobb og atter jobb, 
så mye er klart for lageret i Oslo og de som er der 
når jeg reiser bort. Det er vist ikke så lett å lese blogger 
i Kina, ei heller facebook, så jeg kommer nok til å være mest 
på Intagram, så de av dere som vil følge med kan gjerne 
følge meg der: Ramboline


Ønsker dere alle en fin fin tirsdag, og i kveld 
trekker jeg vinneren av en gratis fotoshoot i Oslo. 
( skjønner ikke at ikke flere har meldt seg på
det kan du i så fall gjøre HER.. ) 



9 kommentarer:

  1. Nydelige roser!!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de var helt fantastiske.. DEN fine fargen... ♥

      Slett
  2. Gode odds for oss som har meldt oss på da;-) God tur til Kina, skulle gjerne vært med...
    Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. ja det kan du si..
      imorgen tidlig trekker jeg vinneren.

      lykke til!!

      Slett
  3. Hei Veronica :), blomstene var helt nydelige! :( Nå nærmer det seg avreise og jeg krysser fingrene for at du greier å få tak i det fiiine Empire spisestuebordet til meg! ;))

    SvarSlett
  4. Du må gjerne vise oss skattene dine fra Carma :)

    SvarSlett
    Svar
    1. will do.. de blir med til Kina, så da kan dere se de der..

      Slett
  5. Hvor har du kjøpt lykten på bordet?

    SvarSlett
  6. Jag undrar också vart du har köpt lyktan på bordet? :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥