onsdag 19. september 2012

ENDELIG HØST

Jeans; gammel fra J. Brand fra Carma.no
deilig ullgenser i flettestrikk/SAND kjøpt HER 
hvit perfekt skjorte/SAND kjøpt HER 
superkule sko med nagler fra Bianco



HEI BLOGGEN

Jeg har jo hatt over 30 varmegrader i nesten 14 dager
i Kina, og jeg gledet meg faktisk veldig til å komme 
hjem for å bruke noe av det nye jeg kjøpte meg fra Carma
FØR jeg reiste. Jeg elsker høstklær, og synes 
alltid at det er den årstiden som har best klær. 

På taxfree i København hadde de også et helt fantastisk
utvalg av Kusami te, så nå nyter jeg dagens første
arbeidsdag etter reisen, men god te, deilige høstklær
og masse koselig lys. 

Ønsker deg også en fin dag, og håper vi ses i kveld, 
med bilder fra Kina. 

- veronica -



2 kommentarer:

  1. Går du med sko innendørs?

    SvarSlett
    Svar
    1. yes.. akkurat i dag gjorde jeg det, før jeg føyk på dør..

      gjør du?

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥