mandag 3. september 2012

Fin Finere Finest


God morgen mandag


Det er utrolig å få så mange fine hilsner og mailer som jeg
får fra dere. Lange mailer med historier, og glade hilsner
som forteller at jeg motiverer og inspirerer. 
Nå i det siste har jeg også fått utrolig mange fine 
mail med tips og råd ang Kina reisen ( 4 DAYS TO GO!!!!) 

Jeg skriver ut alle mailer, og har de faktisk i en perm 
som jeg leser på sengen, og denne permen skal jeg ta 
frem når jeg blir gammel og grå, for jeg er sikker på 
at det vil gi meg utrolig mange gode stunder.. 

TUSEN TAKK TIL ALLE DERE SOM SKRIVER TIL MEG

Etter at jeg startet med TM Design har jeg også fått 
så mange bilder fra kunder som har innredet med 
møbler fra oss, og jeg har fått lov å vise frem noen.
Tenkte det kunne være litt gøy for dere også å se.
så jeg starter med disse bildene fra et nydelig soverom.  
Soverommet er en drøm, med hodegavel i fargen sand, 
og nattbord i helhvitt. Skulle gjerne ha sovet en natt her. 

Ønsker dere en fin fin mandag, 
den fineste dagen i uken

4 kommentarer:

  1. Nydelig soverom! :)

    Så bra at du tar vare på mailene :) Det er viktig å ta til seg alt det gode folk sier :) Ønsker deg en finfin uke :)

    SvarSlett
  2. Jeg vil ønske deg god tur og si at du er supertøff som drar. En riktig flink dame er du og et godt forbilde for barna dine:-) Kvinner kan!!

    SvarSlett
  3. Hei Veronica :), den gavelen er bare nydelig og jeg gleder meg til å få min i sort hjem om litt :). Håper du får tak i det fiiiine spistuebordet Empire i Kina til meg for det har jeg simpelheten helt forelsket meg i, og det blir så fint sammen med Heaven dining chair i sort som jeg også skal kjøpe av deg etter jul! Bare MÅ ha det!! ;))

    SvarSlett
  4. Lekkert soverrom:)

    Jeg kunne flyttet rett inn:)

    Ha en flott tur til Kina, mannen min drar i dag.... Han skal nok på samme messe som du skal:)

    Klem Linda

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥