lørdag 15. september 2012

Forever in my heart

En veldig glad og fornøyd meg på slutten av dagen før 
hjemreise #suzhou - China


Hei bloggen

Jeg er "hjemme" på hotellet etter over 12 timer med 
sightseeing for min assistent i Kina og meg selv. 

Jeg kan ikke si annet en at jeg bobler over av glede,
takknemlighet, og opplevelser som for alltid vil 
være i mitt hjerte. Takk gud for at jeg valgte bort
shopping på markeder og tok denne dagen i stedet.

Nå skal jeg nyte over 500 bilder som jeg har tatt, 
og spise middag på rommet samtidig. 

FOR et land, 
FOR noen mennesker, og FOR en opplevelse det er 
å være her.. KINA... det er bare helt fab!

Flere bilder i kveld.. 
jeg gleder meg til å viser dere

 - veronica -

5 kommentarer:

  1. Wow, så utrolig fantastisk det må være. En drøm! :-)

    SvarSlett
  2. Jo,jo det Kina vi turister ser er fantastisk men...

    SvarSlett
  3. For en tur du har hatt Veronica!!
    Og så tøff du er som har reist alene:))
    Tipper det er minner for livet herifra ♥

    Ha en fin fin kveld:))

    SvarSlett
  4. Hei høpp!

    har vært så gøy å følge deg på kina turen:)

    Godt å høre at avtalene er i boks:)

    Ønsker deg en god tur hjem.Kjenner nesten på det selv hvor mye du gleder deg til å komme hjem til familien:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Ja, det er et fantastisk
    land ღ gleder meg til å
    se masse bilder herfra :)
    Vi har tenkt på å ta en
    tur til Beijing neste år
    da jeg har familie som
    bor og jobber her - og
    har hørt så mye fantastik
    bra... må se ann litt, men
    har fryktelig lyst å se
    dette flotte og andeledes
    landet ღ Kos deg videre og
    ha en fin tur hjem, klem
    fra Mette :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥