fredag 21. september 2012

G L O W


GOD FREDAG


En av tingene jeg og min mann har lett etter veldig 
lenge er lamper som dette. Lyskroner i bur, og 
den superlekre taklampen i tre. 

Jeg har fått en leverandør som leverer kun til oss 
i Norge, og de har også de råeste møbler i skinn,
stål, lamper, decor osv osv. Jeg gleder meg 
så utrolig til disse møblene, som kommer over jul, 
for det har jeg ikke funnet noen lignende av 
i Norge tidligere. 

Ønsker dere alle en fin fredag. Her er det jobb, 
kyllingwraps er ønsket til middag, og jeg håper 
også på en deilig tv-kveld med mann og barn i dag. 

Kommer kanskje innom med flere bilder fra messen 
i Kina, som jeg tyvtok litt bilder fra. Det 
var strengt forbudt, og politi over alt.. 


4 kommentarer:

  1. Taklampa i tre er virkelig WOW!!! Hva blir prisen på noe sånt mon tro?

    SvarSlett
  2. Taklampa i tre er virkelig WOW!!! Hva blir prisen på noe sånt mon tro?

    SvarSlett
  3. Den tre lampen var kjempe fin, passer nok helt perfekt over mitt kjøkkenbord:-)) vet du ca pris på denne ;-)

    Klem Anita

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥