tirsdag 18. september 2012

H O M E . S W E E T . H O M E


H O M E . S W E E T . H O M E 


Bilder fra turen hjem fra Shanghai til København. 
En 12 timers tur i fly, og en helt fantastisk 
hyggelig overraskelse fra min mann som hadde oppgradert 
billetten min til Business flight så jeg hadde en helt utrolig 
tur. Egen innsjekk uten kø og vip-lounge mens jeg ventet
 på fly og 2 seter helt for meg selv.. jeg tenkte når 
jeg først så plassen min og ble servert champagne at 
jeg jammen hadde blitt velsignet for maken til flaks
.. hehe.. optimist sa du.. 

Jeg visste
nemlig ikke noe før i dag at han hadde oppgradert 
billetten.. så jeg trodde jeg hadde bare såå flaks.. 
♥♥♥

Jeg har alltid lurt på hvordan de foran i flyet har 
det, og now i know.. DE har det VELDIG nice. 
SAS gjorde en fantastisk jobb, og jeg følte meg 
som en prinsesse.. virkelig. Så mye deilig mat, alt 
du kan tenke deg av drikke, eget stelle kitt, 
filmer som gikk hele tiden som du SELV bestemmer 
når de skal starte, og egen buffet som du kan 
forsyne deg med at snaks mellom måltider om du 
virkelig har lyst å gå opp ca 2-3 kg på flyvningen. 


Vi ankom København ca 8 minutter før flyet til Oslo gikk,
 så jeg løp som om jeg skulle dø fra gate til gate, men 
jeg rakk det ikke. Men når flyet til Oslo ikke engang
ventet på kapteinen som fløy oss fra Shanghai, ventet 
de garantert ikke på meg.. Men mannen kom å hentet 
meg da jeg endelig var på norsk jord, og jeg var så glad
 at jeg gråt for å være på norsk jord.. 

En fantastisk tur, og veldig 
nyttig for TM Design, som nå har gjort noen avtaler 
som jeg er veldig stolt av. Tenk at jeg jammen 
reiste til Kina alene.. Det hadde jeg egentlig 
ikke trodd. Den som intet våger intet vinner


Nå er det natten for meg.. jeg har så jetlag og har 
sovet minimalt på 12 dager.. Det MÅ snu nå, 
så jeg prøver med tidlig kveld i dag. 

Ses i morgen.. håper dere har lyst å se 
alle fine bilder fra Kina som jeg har tatt

 - veronica -



6 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som den rette måten å fly på! Gleder meg til å se alt det spennende du har kjøpt og opplevd!

    SvarSlett
  2. Å velkommen hjem du flinke!
    All grunn til å være stolt...
    For en herlig mann du har da!
    Tenker det var godt å komme hjem igjen også.
    Ser ut som du har hatt en fantastisk tur.

    Må du sove godt!
    Goood natta klem fra Camilla.

    SvarSlett
  3. Fy søren så tøff du har vært! Det må jeg si. Vet ikke om jeg hadde våget. Når du en gang skulle sitte 12 timer på fly kan jeg tenke meg at det var deilig med litt plass for seg sjøl. Tenk om du hadde fått en oversize halvgammal svettpeis trøkt innpå deg, haha. Snill mann du har;) Gleder meg til å se bilder.

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. svettpeis.. ja veldig veldig stilig.. men ja.. det var fantastisk.. sikkert once in a lifetime for meg, so did enjoy it!!

      tusen takk.. gleder meg til å vise bilder også.

      klem til deg.

      Slett
  4. Hei på deg.
    Gratulerer med ovestått og bestått alenetur til Kina. Men det er jo ikke det verste landet og reise til. Trives veldig godt i Kina jeg også. Er der borte 1-2 ganger i året på messe. Enig med deg at det er deilig å bo på ShangriLa.Deilig med litt luxus når man er så langt hjemmeifra.
    Så du fikk handlet litt flotte ting ...me like a lot. Gøy å kunne unne seg noe flott fordi man er hvert det :-) Kjempe snill mann som klarte å overraske deg da. Litt annet å sitte foran forhenget liksom.Gleder meg til å se flere bilder i fra Kina turen din. Prøvde du å få vasket klær på hotellet ?
    Klem Barbro

    SvarSlett
  5. wow! heldige deg med oppgradering på flyet!!

    jeg skal fly til Mauritius til helgen og gruer meg for flyreisen.. sovepiller og øreplugger er allerede pakket så jeg satser på de for komforten ..hihi
    Gleder meg til å se mer fra Kina turen din.. o'tøffe kvinne!! :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥