torsdag 20. september 2012

H Ø S T på K O N T O R E T



Hei bloggen

I dag var det så kaldt når jeg kjørte Tomine til skolen
og jeg synes egentlig det er fint jeg, må bare finne 
frem litt varmere klær.. Gledet meg til å komme
hjem å tenne lys, lage god te og sitte på  
kontoret og jobbe. 

Måtte en liten stopp på butikken 
og fikk med meg blomster i vinrød farge som 
jeg synes gir en helt fantastisk fin høstfeeling. 

Bildene er fra kontoret mitt og jeg elsker den 
stripete stolen i sort og hvitt. DET kommer 
til TM Design over jul, så gleder meg. 

Ønsker dere en fin fin dag, 
og snart er det jo helg!!

Den fine lyslykten kjøpte jeg i går på Mester Grønn, 
de store stakene er gamle messingstaker sprayet sort, 
favorittbøker i fargen vinrødt, og nye fine blomster. 
Perfekt start på dagen i dag tidlig. 

- veronica -







6 kommentarer:

  1. Hei
    Vi har kjøpt oss leilighet som vi er i ferd med å pusse opp, så jeg lurte på om jeg kunne få fargekoden på denne nydelige fargen som du har på veggen på kontoret ditt.
    Ha en fortsatt fin dag :)

    Mvh Helene

    SvarSlett
  2. Håper dagen din blir flott :) Her skinner sola og livet er herlig :)

    Kjempeflott kontor! :)

    SvarSlett
  3. Virkelig fint kontor du har laget deg - skulle ønske jeg kunne hatt det like fint :) Mulig det må bli en tur på Mester Grønn imorgen; beste starten på helgen er med friske blomster!

    SvarSlett
  4. SÅÅÅ fiin sofa :)
    pris på den?

    SvarSlett
  5. SÅÅ FIIN sofa:)
    pris på den ?

    SvarSlett
  6. Hei, nydlig kontor! Hva heter gulvet du har brukt? Mvh Kristine

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥