onsdag 12. september 2012

I have died and gone to heaven

Starte dagen som dette er fantastisk. Kaffe fra egen kaffemaskin og macroner i sengen. Jeg føler meg som en dronning.. Nå er frokost bestilt på rommet, for jeg har sovet lenge i dag. Sovnet ganske tidlig ( 0200 ) i natt, så jeg er iallefall bedre av jetlag. Nå er det dusj, frokost og ut på tur. Jeg har ALT i umiddelbar nærhet... Til og med PRADA ser jeg fra mitt vindu, og jeg skal garantert ned å se i disse butikkene. I morgen er det messe igjen men i dag er det bare å nyte!!

4 kommentarer:

  1. Ohlala, for en tur:)
    KOooooos deg videre ♥

    SvarSlett
  2. Ja NYT og kos deg Veronica,- spesielt nå som jetlagen begynner å ordne seg!
    Det er sikkert et eventyr på alle måter å fåvære der:))
    Det blir spennende å se hva du kjøper inn...med din gode smak VET jeg det blir mye fint!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  3. Wow- så ikke vond ut den frokosten der altså!!!

    Heldiggris, NYYYT og KOOOS deg masse :)

    SvarSlett
  4. Ser himmelsk ut også:)

    Nyt dagen:)

    Klem Linda

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥