onsdag 19. september 2012

Nydelige J O S E P H I N E sengen til TM Design


Vi var lenge på jakt etter en fin seng til Tomine som 
skulle passe en god stund, og som hun kan ta med seg 
videre når hun selv blir stor. Det viste seg å være 
ganske vanskelig, da de fleste senger er i MDF og 
ikke særlig lekre.. 

Jeg hadde nesten lik seng som dette for noen år siden,
 som jeg kjøpte på loppemarked, gammel og helt nydelig. 
Jeg har tenkt på den veldig ofte siden jeg solgte den,
 ( før Tomines tid ) men nå har jeg fått laget en kopi, 
som er solid ( heltre eik ) og malt i hvitt 
med nydelige detaljer. 

Det var veldig gøy å kunne være på fabrikken å ta 
mine egne bilder av sengen.. 

Denne sengen passer perfekt til små prinsesser 
eller til gjesterommet. 

Str passer til madrass 75x180 og koster kr 5600,-
Sengen kan leveres i slutten av oktober. 




4 kommentarer:

  1. Nydelig. Hva er målene på selve sengen?
    Yvonne

    SvarSlett
  2. wow denne var flott.ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Wow! For en fantastisk nydelig seng! Nydelige detaljer og finish!! Den blir nok midt i blinken :)

    SvarSlett
  4. Åååå virkelig ei seng for prinsesser ja rett og slett nydelig :d
    Kjekt å stikke innom bloggen din etter å se alle de lekre bildene dine på IG
    Hilsen Synnøve Rom :D

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥