onsdag 5. september 2012

Nytt fra Carma


Joho ettermiddag


Jeg er jo en ivrig Instagrammer, og legger 
av og til ut litt klær.. I dag var det så gøy - for jeg fikk 
så mange mailer og spørsmål om buksene, som er verdens 
beste fra Carma.no som jeg har i mange farger
se link HER - tipser gjerne om den!!
Fant en singlet som jeg kjøpte for ca 10 år siden 
med teksten "BEWARE - Lady Cocco is back "
og den passet perfekt for meg i dag. 


Jakke fra SAND, også fra Carma, gammel topp og 
beste sko Converse = todays outfit 



13 kommentarer:

  1. Har samme bukse i 3 farver:)) den er bare helt FANTASTISK!!!
    Fortsatt fine dag...:))

    SvarSlett
    Svar
    1. ja jeg vet.. hvordan skal man noengang orke å gå i annet??

      Slett
  2. Du är galet!! snygg. Oh vilka byxor.. Allt. Jag har instagram oxå evalevabo samma som bloggen. Finns byxorna att köpa nu? Märke?
    Tjaba
    Eva

    SvarSlett
  3. Rett og slett dritlekkert

    så fint og matche blazer og sæggebukse.. tommel opp, og vis frem mere klær.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Dødskul bukse! Love Carma ♥ Og converse passer til absolutt alt!!

    Har et lite interiørspørsmål; Ser at du har en litt stor veggklokke med sort ramme? Hvor har du kjøpt den? Og hvor stor ca. er den evt.?

    Klem Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne..

      alle klokkene har jeg tatt inn til TM, men vi selger de ikke lengre.. muligens nærmere jul...

      klem tilbake..

      Slett
  5. Den buksa er superfin:))Kan j spørre hvilken str du har?Har hørt man bør gå ned ett par str.
    Tøft antrekk:)

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg har str 26. og den er fortsatt litt stor, men ville ikke hatt mindre..
      de er store i str. så ja... gå ned..

      takk takk.. litt gammel, noe veldig gammelt, og litt nytt... perfekt.

      Slett
  6. Kjempetøft antrekk!! Kan jeg spørre hvor skjerfet er kjøpt? Marianne

    SvarSlett
  7. Kjempe stilig!
    I love Carma <3

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  8. Bare innom for å ønske deg GOOOD TUR!
    Og si at du var kjempestilig du flinke!

    Klem fra Camilla.

    SvarSlett
  9. Så flott du er Veronica!
    Er også veldig fan av de buksene fra Carma! I morgen skal jeg ta turen til den fine butikken med de sprudlende damene på Carma, glede! ;)

    Ønskerdeg en fin dag!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥