tirsdag 4. september 2012

På skolevei

Tomine i nydelig bluse fra Aya Naya


Hei bloggen

Jeg er uten bil om dagen, for jeg har solgt lille
søte Fiat500 for den var så knøttliiiten.. 
Max 3 liter melk og et brød rommet det lille 
bagasjerommet, og det ble litt vanskelig å frakte noe 
som helst i denne bilen.. men søt og fin var den. 
Ingen tvil.. MEN; uten bil, da må vi bruke bena, så 
jeg har hentet Tomine på skolen hver dag nå så går
vi hjem. Det er så koselig, men i dag var Tomine såå
sliten, så da tenkte jeg at smurfene måtte jo være en 
hit å ha på ørene.. DET elsket nemlig jeg.. 

Smilet kom fort, og vi marsjerte hjem.. 
Fint for Tomine, og veldig fint for mor.

Nå er det straks spaghetti og kjøttdeig til middag som 
mr P har laget.. JIPPI


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. haha.. ja hun er nydelig Line.. ganske så bestemt og vrang liten dame, men hun smelter jo mitt hjerte hver eneste dag...

      Slett
  2. haha, så härligt!
    jag det går lite lättare med musik i öronen ;)


    tack för födelsedagshälsningen igår!

    SvarSlett
    Svar
    1. ALT går lettere med music i ørene.. kanskje ikke smurfehit som jeg ville valgt.. men alt for kidsa..

      bare hyggelig.. håper dagen var perfect!!

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥