søndag 30. september 2012

Shopping in China


Hei søndag



Jeg har lovet dere bilder fra Kina, og tenkte jeg skulle 
begynne så smått.. Dette er et HELT fantastisk kjøpesenter
som lå 36 skritt fra hotellet jeg bodde på. De hadde ALT
av de store merkevarene, og jeg fikk en skikkelig 
surprice, for jeg trodde egentlig at alt av dette 
var fake i Kina. Jeg holdt på å gå i spinn 
i dette senteret, og det var bare så lekkert. 
Service var på topp, og det var kjempegøy å se så masse
butikker man aldri ser andre steder, samlet under et 
tak. 
3 etg med ren luxus. Ikke akkurat hverdagskost for meg. 

Utenfor bygningen ble det tatt bilder av et ungt par. Jeg 
vet ikke om det er for reklame, eller om det var brude
bilder. De hadde iallefall valgt en perfekt 
bakgrunn, for denne veggen blinket som diamanter i 
mørket, og tilhørte Louis Vuitton.




En helt utrolig opplevelse å være i alle butikkene, som 
jeg bare har lest om og sett bilder av tidligere. 
Prisene er ekstremt høye i Kina, og en veske hos Celine
kostet 20 000,- MER enn det den gjør i Norge. 
Ikke rart Kinesere shopper som gale når de er her. 



Jeg har jobbet siden i dag tidlig, og er glad jeg 
reiste sånn nogenlunde tidlig fra fest, kjørende, 
da jeg tror jeg brygger på en forkjølelse.. 
#krysserfingreforatjegikkeblirsyk



3 kommentarer:

  1. OH my Goood.... Tror ikke dette er den mest sunne plass for meg å være på; SHOPPINGGAAAAL.... Og spesielt siden jeg har en FORKJÆRLIGHET for designerklær, sko, ting og tang.
    Dream, dream, DREEEEAAAM.....


    Monica M.

    SvarSlett
  2. Å, så mange fine innlegg og bilder du deler... Fantastiske Kina og alt som er - vakre du her i coctail kjole og spennende møbler og varer du venter inn... OG ikke minst, tøffe deg som reiste til Kina alene ღ - skjønner godt at du gråt en skvett når du kom hjem på norsk jord ღ Herlig, herlige deg ღ Ønsker deg en fiiiiiiin uke som kommer. Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Där hade fruen det vondt tenker jag :)))))))) Fy feo jag skulle vart med där :P

    Puss

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥