søndag 16. september 2012

The garden - Hangzhou


God morgen søndag. 

Jeg har vært på besøk i en utrolig fin hage fra 
mange hundre år tilbake. Det er utrolig flott med 
så mange Bonsai trær, fantastiske møbler,
nydelige hager med karpedammer osv osv. 
Dette er noen få av bildene som jeg tok, men jeg på
 farten igjenned til The bound igjen for å gjøre 
unna de siste delene av min Kina reise. 



En av inngangene til denne hagen. 
ER det ikke flott?? Jeg har ikke redigert 
bildene så fargene er slik du ser så det 
er ganske utrolig fint..Bonsai trærne var 
kjempestore, og de hadde sikkert kostet
en formue i Norge.. 




Ønsker dere en fin fin søndag.. her er det midt på 
dagen så jeg skal farte ut igjen og få meg litt lunsj. 

- veronica -



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥