onsdag 26. september 2012

Theatercafeèn i Oslo



God morgen


Det er hektiske dager for meg nå, som vi har fått inn 
nye containere, og jeg henger litt etter grunnet Kina reisen.

Midt i alt det hektiske fikk jeg en veldig hyggelig 
invitasjon når jeg var i Kina fra Hotel Continental.



Theatercafeen skal ha en 1920’s cocktail evening med 
verdenskjente bartendere fra London med 
tilhørende underholdning, og jeg er en skikkelig 
heldig gris som har blitt invitert. Torsdag morgen 
reiser jeg og en venninne inn til Oslo, på shopping, 
lunsj og moro. Festen på Theatercafeen begynner kl 21,
og vi skal også til Jan Thomas og fikse hår først. 
Er det coctail party så er det!



DET skal bli så gøy, og gleder meg til å vise dere 
bilder. Jeg har bodd på dette hotellet ved flere
anledninger, og det er ingenting annet en nydelig.
( du kan se bilder HER, HER & HER)  

For dere som ikke følger meg på Instagram, så kan 
dere henge med der.. jeg legger ut bilder flere 
ganger om dagen, og det er ganske gøy å være
der.. #instagramavhengi




NÅ skal jeg straks hente kaffe som har kommet, 
ned på lageret og jobbe litt før jeg har negletime
kl 12. Gleder meg. Ønsker dere en fin fin dag.

 - veronica -



4 kommentarer:

  1. Ah, hørtes herlig ut - også er det jo så fint på theatercafeen:)

    SvarSlett
  2. Hei, god kveld! :)

    Har anbefalt 10 interiørblogger på siden min, og din er en av dem. Gratulerer!

    Mvh.
    Stian N. Moen / www.noreeninterior.com

    SvarSlett
  3. Mysigt det ser ut,
    Kram Eva

    SvarSlett
  4. Åh, hørtes gøy ut! Kos deg masse:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥