søndag 21. oktober 2012

Bilder fra London & RL

Utsillingsvindu hos Ralph Laurent 


Dette må være en av verdens fineste butikker.. 
Ralph Laurent i London.

Jeg har aldri sett en så fantastisk shop noen gang..
 Litt bilder før jeg kryper i badekaret og tar tidlig
 kvelden her.. Gleder meg så til hjemtur i morgen...


Trappen hos Ralph Laurent.. det var så utrolig flott.. 
alle bilder er smugtatt med kamera, og betjeningen 
var utrolig snille, untatt en stk veeeldig sur 
mann som solgte dresser.. huff så sur.. 



Men gjett om jeg vil tilbake til London
 fort fort fort!!!!



4 kommentarer:

  1. Hei!
    Ser ut som du har hatt det spennende i London. Kan du lage et innlegg med tips til butikker/spisesteder for oss som ikke har vært der før? Det hadde vært kjempe hjelpsomt. :)

    Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Det finner du nok på nettet,folk som har bodd der og reist dit ofte..

      Slett
  2. Helt enig med deg, inne i Ralph Lauren butikker er det en helt spesiell atmosfære. Nå har jeg aldri vært inne i den i London, men jeg har vært i Beverly Hills og i Palo Alto og begge var rett og slett kilder til inspirasjon.
    Det føltes nesten som om en kom inn i noens veldig flotte hjem, og nesten snoket litt rundt...
    Men jeg skjønner jo nå at jeg må dra til London snart :-)

    Marianne

    SvarSlett
  3. Hallo:))
    Ja da snakker vi utstilling!!! Det er nok lite som er overlatt til tilfeldighetene der!
    Vil vil vil jeg også;))!!!
    Ha en fin fin dag!
    Klem Tone-C

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥