fredag 26. oktober 2012

Fifty Shades




Jeg tror kanskje jeg er den eneste i verden ( ? ) 
som ikke leser bøkene Fifty Shades - skrevet av E.L James 
( klikk HER for mer info )

Men når jeg ser klippet fra Ellen Degeneres show, 
( som er et menneske jeg virkelig bare elsker!!! 
UTROLIG humor ) så virker det som om jeg kanskje må..
 Ha ha.. må bare elske denne dama. 


 Klippet over er hysterisk morsomt og jeg håper det 
setter fart på din fredag. NÅ er det jammen snart helg igjen. 

JIPPI!!!

11 kommentarer:

  1. Utrolig vittig!!;-) You made my day;)
    Jeg har heller ikke lest bøkene, men tror kanskje jeg må etterhvert..;)

    Ha en fin helg, Veronica!

    Klem fra Sidsel;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. ja er det ikke morsomt..

      ha en fin fin weekend du også!!

      Slett
  2. Du må bare begynne på den serien...er på bok 3 og helt oppslukt:)
    Har fått halve nabolaget til å lese den også:)

    Nyt helgen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. jeg vet ikke om jeg tør Linda.. jeg har jo ikke tid å lese egentlig.. tenk om jeg kaster meg ned så fort de andre går ut døren, for å lese.. hva skjer med TM da?? haha.. ♥

      Slett
  3. Du er ikke alene i verden, jeg har ikke tenkt å lese dem!

    Smask! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ååå.. jeg har liksom alltid deg jeg..
      jeg har ikke tenkt å lese enda..

      jeg har lest noen linjer i London, og følte meg nok litt som Ellen.. ahha.. hun er så herlig..

      smask tilbake.. og må huske forsiktig på jobben da.. haha.. ♥

      Slett
  4. Jeg eeeelsker de bøkene! Noe av det beste jeg har lest på lenge. Og det har ikke KUN med det erotiske å gjøre. Men personlighetene, handlingen osv. Fasinerende! Abefales på det sterkeste. Er en grunn til at de er bra!

    -Hilde

    SvarSlett
  5. Svinser bare innom for å ønske deg en riktig god helg! :-)
    Nå har jeg akkurat kost meg med masse tilbakeblikk i bloggen din :-)
    Koser meg like mye hver gang.

    Kos deg videre, og ha en fortsatt finfin helg! :-)

    Klem, Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tone.. så hyggelig.. og fin uke til deg.. jeg er litt treg med å svare, men bedre sent enn aldri..

      stor klem tilbake, og kose deg masse.. nå er det snart helg igjen nå... haha

      Slett
  6. Jeg er også en av ikke leserne av boken , tror vel heller ikke jeg får lest den :D
    Ellen ......strålende dame .
    Ha ei fin helg Tomine hilsen Janne Synnøve

    SvarSlett
    Svar
    1. hm.. tror ikke jeg heller får gjort det altså.. men det går nok bra med oss endå. tror du ikke??


      eeelsker Ellen.. hun er fab..

      ha en fin fin dag.

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥