tirsdag 16. oktober 2012

For en dag!!!



 Hei tirsdag

Dagene flyr i fra meg nå og det er ekstremt hektisk 
rett før container kommer inn til oss, og i disse
dager kommer de på løpende bånd. 

Jeg hadde derfor glemt bort at vi skal bake kake i dag
til åpen skoledag til Tomine, og det byr jo på litt 
problemer når vi ikke har kjøleskap og et sinnsykt 
kaos på kjøkkenet, grunnet kaputt kjølehjørne.
Reparatør er hos oss i skrivende stund, og 
konstanterte raskt at det er totally 
BROKEN!!! Hele veggen må byttes, og det tar ca 
2 uker før vi får nytt.. JIIIIPPIIIII

Takk og pris for DIN Kaffebar i Hønefoss som 
tok på seg oppdraget med å bake en langpannekake til 
meg nå nettopp, så da blir det ikke Fyrstekake til 
skolefesten after all.. hehe.. 


I går kom bøkene fra Amazon som jeg bestilte 
på torsdag eller fredag? og de ser helt 
utrolig flotte ut.. jeg har faktisk ikke sett i noen 
av de enda, for det har jeg ikke rukket.. Men det 
kommer.. NÅ er det klesvask, mailer, bookinger, og prøve
å gjøre klart huset for de som skal bo her å passe 
barna mens vi er borte i London.

Nå kjenner jeg at jeg gruegleder meg for jeg har 
så absolutt ikke tid, men det har jeg ikke mer av 
neste uke heller, så jeg får prøve å nyte. 


Bildene i dag er fra kontoret som fikk nye bøker på plass
 i går som jeg egentlig mest av alt kjøpte for 
pynten sin del.. jeg elsker å dekorere med bøker. 
Jeg kjøpte en samleperm med 3 chanel, en stor 
CHANEL og en stooor TOM FORD. 


ses i kveld

11 kommentarer:

  1. Hei. Lurer bare på hvor du har handlet disse bøkene og pris?
    Marita :-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      de er fra Amazon.. alle priser er oppgitt i NOK så du finner kjapt ut av det.. lykke til..

      Slett
  2. Ikke glem tid til barna da ;)
    De blir fort store og da hjelper det ikke å angre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det glemmer jeg nok ikke, og er heldig som har mulighet til å ha å mye tid med de som jeg har ved å jobbe hjemme.
      *Får håpe man ikke angrer seg på det nei..

      ha en fin dag..

      vera ♥

      Slett
  3. Så kjipt med kjølehjørnet!
    Vi har akkurat kjøpt oss Norcool kjølehjørnet så nå kjente jeg at jeg ble nervøs. Holdt det kun 3år? Jippi!
    Håper dere slipper å få noe av innredningen ødelagt.

    God tur til London! Bittelitt missunnelig...
    Klm fra Margit

    SvarSlett
    Svar
    1. Har faktisk nå fått så mange mailer om mange som er skikkelig missfornøyd med kjølehjørne fra Norcool.. hos oss var alt kaputt, så de tok med hele veggen og skulle bytte alt.

      superkjipt!!!!! olje og gass hadde lekket, så skikkelig kjipt ja..

      takk for godtur ønske.. gleder oss!!!

      Slett
  4. Kan jeg spørre hvor kjølehjørne ditt kommer fra? jobber med det selv:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er fra Norcool.. håper det går og fikse.. jeg var heldig siden alt hadde gått føyka, så ikke en og en del måtte fikses fikk jeg høre..

      Slett
  5. Hei!

    Ang Norcool. Vi har kjølehjørne fra Røros metal, det er 4 år og nå er kompressoren gått i stykker, de vil fikse den kompressonen som står i gratis eller vi kan velge å få en oppgradert utgave til 4000,- er litt usikker på
    hva vi skal gjøre...
    Hvordan kan vi vite at det er en oppgradert utgave..må kanskje stole på hva leverandøren sier.
    Så det er ikke bare Norcool som har problemer.

    SvarSlett
  6. Skulle gärna bläddrat i Tom Ford boken ;)

    SvarSlett
  7. Hei =)
    Elsket Chanel bøkene... kunne du vært så grei å kanskje linket fra hvem/hvor? Ser du har skrevet amazom, men er vel mange alternativer... Måtte du betale noe mer enn oppgitt pris? toll, forenklet toll, mva ??
    God helg

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥