onsdag 31. oktober 2012

Happy Halloween


Bilder fra stue og vårt nydelige søylebord. 
( nå har vi dette på lager pr dd i mørkebrunt, som 
også er superlekkert..Den store ASTOR stolen kommer
også på lager igjen nå den 5. november ) 




Halloween


I dag gleder jeg meg, for vi skal gå Halloween, og far i huset 
har vært å handlet i godis for hele lønningen minst 
( så jeg håper vi får stortrafikk på døren ) 
Vi skal gå med noen venner først, også skal ungene proppe
i seg godis hjemme. Tomine har valgt seg ut kattekostyme
og jeg skal være meg selv.. haha. Jeg har endelig fått 
vinterdekk på bilen, så jeg må også ut og handle inn 
bittelitt til kvelden. 



I går fikk jeg endelig tid til å se bittelitt i bøkene jeg bestilte for ganske lenge siden fra AMAZON.
og Tom Ford boken er så utrolig fin med fine bilder. 
Masse tekst, og faktisk ganske morsom. 





Ønsker dere en fin onsdag, så ses 
vi senere med bilder av Tomine og vår halloween.


7 kommentarer:

  1. Bordet var kjempefint! Ser litt tungt ut, hehe (skal snart flytte så da tenker jeg på sånne ting også :) )

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ER supertungt.. jeg har ikke sjanse til å løfte dette..

      Slett
  2. Nydelig stue og kjempefine gardiner. Kan jeg spørre om du har sydd dem selv eller er de kjøpt ferdig? I så fall hvor?
    Skal flytte inn i nytt hus om 7 uker, så det er på tide å begynne å planlegge interiørdetaljene :-)
    Ønsker deg en fortsatt fin dag.
    Nordlandshilsen fra Marit :-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei

      gardinene selger jeg.. de er 3 meter lange, og er så lekker farge.. kjempetunge, og skikkelig tykke.. så de faller pent.. er i lin..

      ha en superfin dag du også marit..

      Slett
  3. Hei vakre Veronica! Jeg vil bare atter en gang takke deg for du har den fineste og mest inspirerende bloggen evvah.... å jeg leser syyyykt mange av sorten ;)

    Så virker du så morsom, å det liker jeg!
    ønsker deg en helt fortryllende dag! Og gratulerer sååå mye med alt du har fått til og får til!( gleder meg til jeg har nok penger og kan handle møbler kun hos deg) :)

    klem Yvonne!

    SvarSlett
    Svar
    1. Men i alledagersågladjegblenå!!!! ♥♥♥

      DET var da litt av en hilsen.. smask..
      gleder meg også til du kan handle.. håper du finner noe fint.. men du har det så fint selv atte.. lyktene over bordet ditt er utrolig kule.. jeg liker veldig!!!

      klem tilbake.. ♥

      Slett
  4. Hei hei:-)! Kjempe fin blogg du har, flotte bilder! Kan jeg spørre om hvor mye det bordet koster:-)? Veldig lekkert!
    Mvh Charlotte

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥