torsdag 4. oktober 2012

Coffee and work like a bie


Hei

Verdens deiligste sol ute, og Altibox virker. Jeg var uten 
nett som så mange andre i hele Norge i går, så gjett om 
det har hopet seg opp.. Men uten nett går jobben dårlig. 

Jeg bakte verdens beste kjeks i går, oppskrift fra Manuela
se HER, men de ble ikke akkurat like som på bilde, 
for når Tomine så de i ovnen lurte hun på om vi hadde 
begynt å steke pannekaker i ovnen.. haha.. Bedre lykke 
neste gang.. men smaken var ingenting annet enn 
fantastisk, så jeg spiste meg 4 kg tyngre i går.. 

Nå er det slutt på kaffepause for meg, og mengder med jobb
venter. Middag er allerede planlagt og i dag er det
kjøttpudding "homemade"

( tusen takk til Rema1000 som har de beste middags tips i 
hefter, som vi bruker hver dag.. så kjekt.  ) 


Ønsker dere alle en riktig fin dag, nå er 
det jammen snart helg igjen, og vi gleder oss,
vi har nemlig barnevakt, og skal i 40 års lag.



4 kommentarer:

  1. Ha en fin jobbe-dag :)

    Snaaart helg :)
    KLEM

    SvarSlett
  2. Hei :-) Kjempeinspirerende blogg:) Hvilken farge på veggene har du der de ordene i svart er på veggen? Elsker stilen din!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
    Svar
    1. Oki..

      Gjør det.. og beklager at du ikke skjønner alle mine interne jokes.

      Unnskyld for at jeg har ødelagt fredagen din.


      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥