onsdag 24. oktober 2012

i ♥ my home

Bilde fra tv stue med nydeligste orkidè jeg har fått 
og nytt duftlys. 

( jeg har fått bekreftet nå at jeg har duftlyssjuka..  
helt klart.. jeg har kjøpt mange fra London som lukter helt 
heaven, også noen fra ZARA home.. så nydelige ) 


God formiddag

Tusen takk for alle god bedring hilsner, og lykkeønsker.
Jeg er fortsatt ikke frisk fra matforgiftningen, 
og går egentlig litt rundt om i joggebukse, og 
prøver å jobbe litt innimellom slagene med kramper
i magen. Jeg håper jeg blir frisk i dag, nå har 
vi iallefall fått medisiner. 


Mange av dere ønsker tips og bilder fra London, på 
hva vi har kjøpt og hvor vi spiste. Det siste 
tror jeg dere bør spørre andre om, men jeg kan iallefall
fortelle hvor dere IKKE bør spise. 

Jeg er bare en snartur innom nå, men jeg er sterkere
tilbake i kveld håper jeg. 


Ønsker dere alle en fin fin dag så lenge.  


13 kommentarer:

  1. Veronica, bildene dine er så nydelige.

    God bedring, og god tirsdag.

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk.. så hyggelig.

      Slett
  2. Hallo:)
    Så trist at du har blitt mat forgiftet da!! Det har jeg heldigvis aldri blitt, det er ikke noe å spøke med..
    Da ønsker jeg deg riktig god bedring, kos deg i "joggebuksa" og tenn masse duft lys;)) Stor god bedring klem fra Tone-C

    SvarSlett
    Svar
    1. å herrejesus.. helt grusomt... det jeg tenker mest på nå, er at OM jeg noen gang skal spise ute igjen, så kommer jeg sikkert til å føle meg syk, pronte, miste all gleden ved det.. noe så utrolig ekkelt.. gulp..

      tusen takk.. jeg koser meg veldig.. og ser på blogger og jobber litt innimellom.. ♥

      Slett
  3. Nydelig bilde som vanlig :-) God bedring til deg, kjedelig å avslutte turen på denne måten. Håper medisinene hjelper fort.

    Klem Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk kjære deg. ♥
      krysser fingre jeg også..

      ♥ ha en fin fin dag.. så fine bilder på Instagram fra deg om dagen. LIKER ♥

      Slett
  4. Ja, fortell oss hvor vi ikke skal spise, ble litt nysgjerrig her!

    SvarSlett
  5. Hei hei! Ikke moro å lese om.
    Vel vi hadde samme opplevelsen i London vi også første gang vi var der, det var i 1999. Samboern og jeg kjøpte mat på et stort gatekjøkken ved Picadilly Circus. Han kjøpte kyllinggryte og jeg kjøpte pizzabit. Lars reagerte på smaken og spiste ikke noe særlig av den, jeg merket ingenting.
    Etter en times tid så begynte han å bli dårlig. Når vi kom på flyplassen var han slakt og det var en helt grusom flytur hjem for han. Han bare kasta opp og .... ..... .....
    dette var søndag kveld. På tirsdag formiddag ble jeg dårlig.
    Etter det så orket jeg ikke tenke på verken London eller England eller noen verdens ting på flere mnd.
    Nei huff. Grusomt.
    I ettertid har vi vært der flere ganger og det har gått bra.
    men fy bikkja... aldri mer "gatekjøkkenmat" i utlandet! Aldri!
    ps. jeg kjørte forbi dette spisestedet når mamma og jeg var i London i forrige uke, jeg merka jeg grøssa da... huff...
    Fortsatt god bedring!

    SvarSlett
  6. Fantastisk flotte bilder! Det er Pyton å være matforgiftet, var det selv som gravid. Masse god bedring til deg!
    Klem

    SvarSlett
  7. Så vakker blogg du har.... Jeg var i en Ralph Lauren butikk i NewYork for 100 år siden og den var også det mest delikate jeg noen gang har vært inni...

    SvarSlett
  8. åååå,jeg som hadde håpet på bilder av hele kjellerstuen da);)--Vil se:)

    SvarSlett
  9. Nuss og klem og god bedring! <3

    SvarSlett
  10. Hvor bør man ikke spise????? SKal til London snart. Takknemlig for tips.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥