fredag 19. oktober 2012

Im in London


Vi er i London med et vennepar og storkoser oss.
Min venninne har stålkontroll på butikkene her nede 
så vi har allerede kjøpt inn noen julegaver.

Vi har spist fish and chips, vinet, shoppet, 
og drukket bloody mary!!! Haha.. 
Litt bilder av alt har jeg lagt med.

Jeg elsker London og nå venter vi på frokost på rommet før vi iler ut!!

Ha en fin dag!! Det er jo fredag

❤❤❤


Superkule butikker i Selfridges -  en helt 
utrolig sko avdeling, som vi brukte flere timer 
i.. alt du kan tenke deg av merker.. 



Vårt nydelige bad på hotellet, med såper fra 
Hermes. Det var jo ganske så luxuriøst må jeg si. 

Jeg fjernet alt fra hyllene hver dag så vi 
fikk nytt.. så nå er lageret fylt opp her hjemme. 



4 kommentarer:

  1. Hei,så fint bad! Hva heter hotellet og hvor ligger det?
    Kos dere!
    Mvh Beathe

    SvarSlett
  2. Förstår att du verkligen LIDER nu darling :)))

    Kos dig MASSA MASSA MASSA

    Må ses när du kommer hem, har morsomheter att prata om ;)

    SvarSlett
  3. Å, heldiggris!! Drømmer også om London om dagen! Håper på en tur ganske snart:) har du hotelltips? Kosdeg!

    Klem Janne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥