mandag 15. oktober 2012

Instagram in my ♥





ENDELIG  har jeg fått til å koble bloggen og Instagram.
Her ser dere uken som har vært for meg på farten. 

Jeg ber dere legge spesielt godt merke til kjeksen jeg laget, 
for helt tydelig kan jo ikke Manuela fra Passion for baking lage disse riktig, for flere andre har også 
fått helt like mine som da er til venstre 
( Manuela sin er til høyre for de som måtte lure ) 

Dere kan også se bilder HER om dere har lyst å følge 
meg på farten. Om få dager reiser jeg til London, 
så flere bilder kommer. 

Ønsker dere en riktig fin mandags kveld

- veronica - 

2 kommentarer:

  1. Instagram♥

    Korleis fekk du til å koble bloggen til instagram?

    Fine bilder☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. DET lurer jeg på også - HVORDAN koblet du blogg og instagram?

    Smask! :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥