tirsdag 30. oktober 2012

Oreo dream fra DIN


Hei Tirsdag. 

I helgen som var rakk vi og kose oss masse, 
og vi kjøpte med oss deiligste Oreo cupcakes fra 
Din Kaffebar  i Hønefoss som vi spiste til lunsj.. 
Tomine er en skikkelig kakemons, og jo 
finere de er jo bedre for henne.. 
Disse var jo som små kunstverk.




Det er lenge siden jeg har bakt noe selv nå, og jeg skulle
ønske jeg fikk det over meg igjen, for det er så godt å 
ha litt liggende, og ungene elsker det.. Kanskje jeg 
skal prøve å lage kanelsnurrer på fredag, som er klar 
til de kommer fra skole.. DET må være ukens to do 
på hjemmebane for meg. 

Nå er det jobbe jobbe, spise litt frokost, og 
planlegge uken og containere som kommer inn. 

Håper dere får en fantastisk tirsdag. Her er det 
ganske masse snø ( sommerdekk på min bil ) 
og solen skinner så ser ut til å bli en 
perfekt dag





9 kommentarer:

  1. åhh den så skikkelig god ut!
    Håper du får en fin dag! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. åå takk det samme kjære deg.. klem tilbake.. ♥

      Slett
  2. Ååååå NAM!
    Skal jeg dåne nå eller etterpå....hi,hi.
    DETTE kan vi like....jummy altså.

    Komoden under var lovely by the way!

    Happy tirsdag da!
    Klem Camilla.

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.l. du må ikke dåååne.. men det var godt ja.. haha..
      jeg får kanskje kommoden hjem i dag, og jeg gleder meg såååååå



      ha en fin fin dag. klem tilbake. ♥

      Slett
  3. Mmmmm.... Nammmm... Den så GOD ut... Den må jeg prøve en gang. Men til da får jeg nøye meg med is-utgaven til "Hennig Olsen" som også er god.

    Ha en fin dag/kveld videre. :o)


    Monica M.

    SvarSlett
    Svar
    1. mmmm.. men den er ikke dum den isen heller altså.. jeg klarer aldri å stoppe når jeg setter igang.. jeg og Tomine krangler om boksen.. haha..

      ha en finos dag du også..

      klem ♥

      Slett
  4. Søte Tomine!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥