onsdag 3. oktober 2012

På rett vei




HAPPY FORMIDDAG

Vi fikk jo en litt brå høstferie her hjemme da Tomine 
ikke var særlig lysten til å delta på SFO sitthøsttilbud; 
aktiv uke. 
Takk og pris for at jeg kan ha hennehjemme når sånt skjer, 
det betyr bare ekstra jobb om kvelden, men heller det, enn grusomt dårlig samvittighet når jeg leverer gråtende barn. 

Jeg synes i grunn at høstferien er bare tull. Jeg har
 flere venner som er enslig, og med 2 mnd SFO stengt om 
sommeren( yes.. i vår kommune er det sånn ) så er det et
 marerittå få sommerferien til å gå opp, og plutselig 
er også høstferie
her med enda 5 dager å ta fri. 

MEN; plutselig ville Tominepå SFO, for de skulle på 
aktivitet i dag og i morgen, som passet henne midt i 
blinken, så her
 jobbes det iherdig til hun er tilbake. 

Lovet dere bilder av det nye konsollbordet som jeg faktisk 
aldri har sett sett noe penere.. Jeg har fått helt dilla
på denne lyse oak fargen og det er jammen en mer elskverdig 
farge å holde rent enn alt det sorte.. 

Nå mangler bare det hvite skapet mitt i kosestuen ved sitronvindu, så er kjøkken komplett.
Gjett om jeg gleder meg til kosekvelder her.


Å ja..dere husker hovedbadet vårt? Det som ALDRI blir ferdig..

I morgen kommer fliselegger for å starte med flisene
på gulvet, og jeg tror dette blir bare helt FAB!! 

3 år i tenkeboksen har jeg brukt, men DET skal jammen 
bli bra lekkert også. Jeg skal ha plater som lages til 
veggen med utskjæringer, RUTETE tapet, og fliser..

Innredning er laget hos vår leverandør i Kina og 
jeg gleder meg så til å få alt på plass. 
Tenk om en mnd, kan jeg bare gå noen få skritt fra sengen 
så er jeg på badet.. og endelig får vi badekar.
Spørs om jeg får gjort annet enn å bade, og kose meg..

LYKKE



Ønsker dere en super fin dag! 

Jeg koser meg på kontoret, deilig te, masse jobb, 
og lys. Ute regner det katter, så ullsokker og cardigan er på, 
og jeg bare elsker denne tiden på året. 

Rekker også å tenke på hvor heldig 
jeg er som har verdens beste jobb, for DET har jeg 
ikke rukket å tenke så mye på men nå er faktisk 
TM Design allerede 1 år, og det har vært helt 
fantastisk hvordan vi har blitt mottatt. 

NÅ skal straks storebror vekkes, så håper jeg han 
lager verdens beste egge frokost til seg selv, 
og at det blir litt igjen til mamman, 
som da får seg litt lunsj.. 


- veronica -

17 kommentarer:

  1. Hei høpp!

    Nydelig bord,elsker fargen:)

    Godt Tomine ville en tur på sfo.Er ikke så lett å få gjort ting på dagtid med barna rundt seg:)

    Her var barnehagen stengt i 5 uker i sommer.Mannen gikk på skole i hele sommer,og jeg var alene med barna fra morgen til kveld.Krise!!Barna ble dritt leie og det ble jammen mora også:)

    Her bakes det eplepai skal serveres med krem,nam!!Da blir barna glade når de kommer hjem fra barnehagen:)

    Nyt uken!'

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Oi oi oi - noa av det desidert flotteste jeg har sett. Elsker det massive preget :)

    Så spennende å lese fra Kina-turen :)

    Her er det husmorferie alene hjemme, mens mann og barn har høstferie. Nyter og får gjort sååå mye, både jobb og hjemme.

    Godt at Tomine selv ville :) Aktivitetene frister oftest mest ja..

    Ha en skjønn dag! Guffent ute, men ekstra kos innendørs dag..

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  3. Hei. Nydelig konsoll bord og den lyse fargen er genial i forhold til støv :-) kommer dere til å selge bordet og isåfall pris og størrelse??
    Kos deg videre på kontoret

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      vi har dette på lager i Oslo pr dd.. Pris er kr 4600,-..
      det er utrolig lekkert..

      Slett
  4. Så sinnsykt fin den var! Elsker fargen på den :)

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg også.. trodde ALDRI jeg skulle like den fargen igjen.. men never say never.. ♥

      Slett
  5. You have a beautiful house!
    Your blog is amassing!
    Greets Antje

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you.. ♥ you made my day.

      Slett
  6. Har fulgt deg lenge, men synes bloggen har foranfret seg veldig...
    Før hadde du et nydelig hjem, men det har forandret seg...
    Er heller ikke like interressant å lese om negledamer, kjendisfrisør timer, Chanellkjøp osv.
    Jeg gjø,r og kjøper det samme, så det er ikke misunnelse ute å går.
    Jeg synes bare dette er lite intr lesing hos en godt voksen dame, så jeg velger å stryke deg som følger...
    Ønsker deg forøvrig lykke til videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Fot et utrolig patetisk innlegg.. at du gidder???
      Forandret hjemmet mitt.. er du virkelig helt bedøvd? Jeg driver import av møbler, så selvsagt forandrer hjemmet mitt seg.. SOM JEG LIKER DET... tror du virkelig at jeg skriver og innreder hjemmet mitt for at DU skal bli glad?????

      og OM du følger bloggen min, så ville du jo kanskje ha notert deg at jeg har vært EN gang å ordnet håret til kr 350,- OG jeg har kjøpt chanel vesken som jeg har skrevet om på INSTAGRAM, og ikke på bloggen.

      KRYSS MEG gjerne av på leselisten din, denne bloggen er ment som et hyggelig innslag for folk flest og jeg klarer meg gotd uten sure oppstøt fra mennesker som deg, Det er bare trist!!!!

      hvis du gjør, OG kjøper det samme, så er det ganske rart at du ikke har interesse av det synes jeg..

      Informasjonen om at du vil stryke bloggen min på leselisten din, DET synes JEG er lite interessant lesing, så jeg stryker den selv jeg..


      Slett
    2. Chanel med 2 ll... ja helt sikkert sure anonyme.. du har det sikkert i bøtter og spann..

      Du har sikkert mengder med Lui vittånn også da eller??

      Stå på Veronica.. Du er et forbilde, og rivjern for mange. BRA at du også ikke lar deg pille på nesen. Rett skal være rett.

      klem fra Monica

      Slett
  7. haha.. det er når du får kommentarer som den over her at du vet du begynner å klatre..

    haters sier jeg bare.

    Stå på. DU er en fantastisk jente, og har du kjøpt deg chanel så stå på, er det mulig å synke så lavt at man kommenterer det?? Jeg følger deg her og på instagram, og jeg oppfatter deg særdelies hardtarbeidende, positiv, og aldeles ikke skrytende.

    Gud bedre hva folk jamrer seg for. Jeg skjønner virkelig ikke at det går an. Men det er typisk jenter, og til syvende og sist, er det vel du som er den lykkelige her.

    Stå på... jeg heier på deg!

    Snillesara

    SvarSlett
    Svar
    1. takk!!

      Det var hyggelig å lese.. ♥

      jeg fatter ikke at det er mulig å skrive sånt.. når man så utrolig enkelt kan klikke seg ut... vips.. så er man ferdig.. men å ta seg bry med å skrive at "jeg vil ikke leeeeeeeeeeeese din blogg fordi du har ommøbelert, og kjøpt deg veske????" hjelpe meg..
      er det rart det er krig i verden????

      Slett
  8. Er utrolig feigt å skrive slike innlegg anonymt.
    Det er selvfølgelig fullt lov å ha disse meninger, men dersom man velger å lage et innlegg om det, så bør man ha 'baller' nok til stå fram med navn.
    Eller så kan man holde de sure oppstøtene for seg selv.

    Stå på Veronica!!

    -Trinelille

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Trinelille.. jeg er enig!!

      selvsagt kan alle ha meninger, men mine lesere må ikke glemme at dette er MIN blogg, og jeg skriver om det JEG ønsker. Til motsetning av veldig mange andre som har så mange tusen lesere om dagen som jeg har, så er denne bloggen reklamefri. Jeg ønsker ikke at denne skal påvirkes av noe annet, og bruker den som min dagbok. At man da er frekk nok til å antyde, at man vil ha det anderledes, eller at det ikke er BRA nok, får meg til å gremmes og jeg kan ikke forstå hvordan sånt er mulig. Det er så stikk i strid med hvordan jeg hadde fått meg til å skrive til noen andre at jeg har ikke ord. Men igjen: det er bare trist, og nå har jeg svart, og ferdig med deg. NU TAR VI DAGEN, SOLEN SKINNER JO!!! ♥

      Slett
  9. Jeg må si det motsatte av skrulla ovenfor ;) Endelig en flott og inspirerende interiør blogg!!! Jippi sier jeg:))))
    Jeg er så lei av shabby chic (eller hva det heter), den ene bloggen etter den andre!! Hvitt hvitt og atter hvitt:( Jeg elsker hvitt misforstå meg rett, men det blir bare for meget.
    Livet fikk nesten ny mening forrige uke "when i stumbled over this blog"! Hver kveld har jeg sittet og kost meg alle de flotte bildene, nydelige møbler og latt meg inspirere:)
    Bare en ting å si: I LOVE!!!!!!!!!

    SvarSlett
  10. En fantastisk blogg! Så mye fint og inspirerende! Love it!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥