onsdag 17. oktober 2012

READY set GO!!

Cardigan/finner du HER 
skinnbukse/ Carma.no
bluse / supergammel fra Zara
sko/ Bianco
( sjekk pekefinger på bilde.. så rart!!!?)


HEI BLOGGEN




Et lite pust i bakken med kaffe før jeg iler ut 
igjen for og ordne det siste før London i morgen

Jeg fant ut i går at jeg har FEILBOOKET turen hjem igjen
så vi reiser ikke hjem før mandag, og ikke søndag som 
var planlagt med venner. Håper vi finner hotell men det skulle
vel ikke by på noe problem. Jeg fikk også en pakke fra 
Carma.no med skinnbuksen jeg har ønsket meg så inderlig 
før turen, og jeg er så glad for buksen var AMAZING!

Jeg har sagt det før og sier det igjen; jeg er besatt av 
skinnbukser.. haha.. Denne gangen har jeg investert i en 
skikkelig en fra J.Brand så nå skal alle de andre 
slitne daskne rett i søpla. Denne har jeg faktisk 
tenkt å bo i og blir den eneste buksen bortsett
fra jeans som blir med meg til London. Fin til 
strikk, nydelige bluser, gensere, skjorter osv.. 

Antrekk for i morgen er iallefall done deal. 


ha en fin fin onsdag 



10 kommentarer:

  1. Lekker bukse!!! Vil ha :))) God tur til London, kjempemisunnelig! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk kjære deg.. ja du burde... den er som en myyyyyk tights..

      Slett
  2. Hallo:)
    Kjempe kuult antrekk:) Var inne for å se på buksen på Carma men fant den ikke..
    For ett kjempe fint flisgulv dere har i gangen! Det har jeg ikke lagt merke til før.. Hvis det er hos dere da;)
    God tur til London! Håper du forteller litt om turen:)
    Klem Tone-C

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne tror jeg ikke de har på nettsiden, men jeg har kjøpt mange J.Brand bukser fra Carma, og jeg ELSKER de, også har jeg spurt etter skinnbukser med lommer og fin passform på skinnbukser.. så vips.. kom jammen J.brand med denne..

      Flisene er hos oss.. superlekre..skinnimitasjon.. vi skal ha de samme på badegulvet.. jippiiii..

      jeg forteller.. Instagram vet du!! haha..

      Slett
  3. Hallo:)
    Kjempe kuult antrekk:) Var inne for å se på buksen på Carma men fant den ikke..
    For ett kjempe fint flisgulv dere har i gangen! Det har jeg ikke lagt merke til før.. Hvis det er hos dere da;)
    God tur til London! Håper du forteller litt om turen:)
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  4. Lekkert antrekk!Er skoene årets fra Bianco??

    SvarSlett
    Svar
    1. yes.. kjøpte de for litt siden.. jeg eeelsker de... supergode, og tøffe..

      håper du finner de da..

      Slett
  5. OMG - er det en Celine veske jeg skimter i bakrunn?

    Er den fra Kinaturen din? du har veldig fin stil,
    og et fantastisk flott hus.

    SvarSlett
  6. Å, heldige deg som skal til London. Selv om det begynner å bli stappfullt med mennesker til julehandel på denne tiden, er det superkoselig å være i London på denne tiden av året.
    Kos deg masse!!

    STOR klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥